mijn moeder heeft borstkanker.

Ik wil het gewoon even kwijt.

Mijn oma heeft borstkanker gehad. Dit was een erfelijke vorm. Hierdoor is mijn moeder natuurlijk meer gaan opletten. Ze deed elke week een hoe ze het vaak noemen, een zelfonderzoekje of ze knobbeltjes voelde.
In april dit jaar voelde ze iets, ze vertrouwde het niet en ging naar de dokter. De dokter heeft naar haar gekeken en zei dat het niets was.
Een paar weken later zat mijn moeder het niet lekker dat ze terug naar de dokter is gegaan. Hij zei nogmaals dat het waarschijnlijk niets kon zijn. Maar met aandringen van mijn moeder hebben ze een borstonderzoek gedaan. Uit dit borstonderzoek bleek dat mijn moeder borstkanker heeft.
Mijn moeder is nu aan het vechten tegen de kanker. Maar het gaat helemaal niet goed. Ik ben héél bang dat het fout afloopt
:frowning:

heavy…
heeeel veel sterkte… komt me redelijk bekend voor dit…
als je wil praten, note me.

heel heel veel sterkte.

oke dit klinkt mssg beetje stom, maar ze kan ze er als het heel erg is mssg nog aflaten halen zodat de kanker misschien ook verdwijnt.

hoop voor je dat alles goed komt :slightly_smiling_face:

Ik heb er zelf geen ervaring mee; maar heel veel sterkt :slightly_smiling_face:!

het amputeren van haar borst gaat misschien ook gebeuren, maar dan is het nog niet zeker of ze clean is aangezien er waarschijnlijk uitzaaingen zijn.

maar wel bedankt voor het sterkte wensen :slightly_smiling_face:

Ohww heel veel sterkte er mee :frowning_face:
Ik weet hoe het is als je moeder kanker heeft :frowning_face:
Zorg ervoor dat je er áltijd voor haar bent en doe geen dingen/of dingen niet- waar je later spijt van zult krijgen…
Ik hoop dat je het allemaal een beetje trekt! Probeer sterk te zijn!! Maar vergeet niet dat je ook mag huilen!
X

dankjewel voor je tips… =)

Heel veel sterkte toegewenst!

heel veel sterkte,
x

Sterkte :frowning_face:

Probeer er voor haar te zijn en leuke herinneringen met haar te maken.

Heeeeel veel sterkte meisje!

heeel veel sterkte!
Als je wat kwijt wil ofzoo, je mag mij ook noten,

Kanker wordt niemand gegund:(

ah ik weet hoe het is als je moeder zo ziek is.
ookal heeft mijn moeder geen borstkanker gehad,
het had bij haar ook zo kunnen zijn maar gelukkig
is ze op tijd geopereerd.

hier heb je natuurlijk niks aan maar heel veel sterkte!
en blijf hopen en mee vechten met je moeder.
ik hoop voor jou en je moeder dat alles goed komt (l)

Wat erg voor je, heel veel sterkte!

Heel erg veel sterkte!

Wat knap van je dat je dat zo kan typen…
Heel veel sterkte!
Ik zou echt kapot boos zijn op die dokter, misschien kon je er dan eerder bij zijn geweest, ofzo…

Mijn moeder heeft het ook …

Als je er over wilt praten/mailen ofzo, kun je me een note sturen!

Sterkte & liefs, x

Ohh, heel veel sterkte ermee :frowning_face:

veel sterkte! mijn oma en mijn tante hebben ook borstkanker gehad en mijn moeder laat zichzelf ook elk jaar onderzoeken geloof ik…

Stom dat al die dokters altijd in het begin zeggen dat het niks is!
Maar heel veel sterkte.