Mijn moeder gaat vreemd.

Hoi,
Ik heb een heel vervelend probleem, mijn moeder gaat vreemd met mijn peetoom!
Ik las een x haar berichten en zag allemaal sexistische berichten naar en van mijn peetoom!
Er stonden echt hele vieze dingen in, maar ook rare diingen zoals :
‘what happen in the future, we see later’ (ze zijn allemaal in het engels.)
En ik las ook een keer in een bericht van mijn peetoom: ‘ik wil je huwelijk niet kapot maken’
Maar mijn moeder gaat maar door en ze zeggen dat ze van elkaar houden en
elkaar lekker vinden… ze moeten heb blijkbaar dus al is gedaan hebben.
Mijn moeder vertelde dat ze een weekend twee hele dagen giing werken
zaterdag en zondag van 8 tot 18. Later laas ik in een berichtje naar mijn peetoom.
‘ja… zondag heb k van 8 tot 18 te tijd voor je… than we can make love ofzoo …
Ze zegt dus dat ze moet werken maar gaat stiekem vreemd met mijn peetoom!
Laatst zag ik toevallig in haar nachtkastje een pakje liggen… ik keek erin
en zag een tijdschrift met allemaal (sex) hulpmiddelen,handboeien,dildo etc.
En toen keek ik in haar kledingkaast en zag ik allemaal van dat soort
lingerie liggen. oook 1 string dat volledig uit touwtjes bestond.
Mijn moeder hááát strings !!!
In een berichtje stond ook een keer: (van mijn moeder) ’ i have all the stuf for my ash, so we can do anything’ echt heel raar
Ik wil zo graag dat ik iets kan doen zodat het stopt
want ik voel me zo rot daardoor, ik ik vind het zo zielig voor mijjn vader.
Mijn vader doet heel lief tegen mijn moeder… en als k dan weet dat mijn moeder achter
mijn vaders rug om vreemd gaat… word ik zo boos en verdrietig.
Maar ik durf het echt niet te zeggen/vertellen!
Kan iemand mijn pleasee helpen?!!
Liefs

Ik denk dat je hier niets aan kunt doen… Je kunt er wel met je moeder over gaan praten, maar daar blijft het bij. Je moet je niet met hun problemen gaan bemoeien.
Maar ik zou er sowieso met je moeder over gaan praten, zodat zij weet dat jij het ook weet.

woohh jij zit echt een kut situatie, sorry maar ik heb geen idee wat je hier aan kan doen.
sterkte nog!

Pff dat is echt een heel lastige situatie!
Ik denk dat je er maar eens met je moeder over zult moeten praten?
Meteen naar je vader stappen lijkt mij niet zo handig, aangezien het vooral iets tussen je ouders is. Eigenlijk zou jij hier niet tussen moeten zitten, maar helaas is dat dus wel het geval. Ik denk dat het negeren ook geen optie voor je is? Dus met je moeder praten lijkt me dan de beste oplossing. Laat weten dat je het weet, en laat het verder aan je ouders over.

P.S Eigenlijk snap ik ook niet zo goed waarom je de emailtjes van je moeder leest, en waarom je haar spullen doorzoekt. Want in principe heeft je moeder ook recht op haar privacy. Maar ja wat gebeurt is kun je niet ongedaan maken natuurlijk.

Wij denken zo’n beetje hetzelfde!

Confronteer haar ermee? kijken hoe ze erop reageert.

+1

Hoe zou ik dat dan moeten doen?? :anguished:?

Ik durf het haar niet te zeggen, ik ben bang dat ze boos word.

Je moeder moet weten dat als zij het niet verteld jij het wel verteld.

schrijf een brief… das misschien makkelijker?

Door met haar te praten. Of je zegt iets in de trant van “je had vorige keer je email open laten staan…” Waarschijnlijk weet ze dan al genoeg.

pff idd lastig,
sorry maar ik heb geen iedee!
zou het zelf ook niet durven zeggen

Ja gewoon luchtig een opmerking maken.

Ik denk niet dat dit de handigste manier is om hiermee om te gaan. Dat is gewoon een vorm van chantage. Hopelijk ziet je moeder in, dat als jij het weet ze de waarheid wel moet vertellen. Je moet niet gaan lopen dreigen, maar dat is mijn mening. Het is en blijft wel je moeder, en het is vooral iets wat tussen je ouders speelt, waar jij zoveel mogelijk buiten moet proberen te blijven. Een brief schrijven is inderdaad ook een idee.

Ik snap dat iedereen zegt dat ik het moet zeggen en het liefst doe ik dat ook…
Maar 1. ik zou niet weten hoe 2. ik durf het echt echt echt niet.
Het is zo kut !!!

je kunt er zelf niks aan doen, je kunt wel tegen je moeder zeggen dat je het weet van haar en je peetoom en er met haar over praten. mijn moeder gaat ook vreemd (ze houd het wel wat netter dan jouw moeder) ben de enige die het weet waardoor ik om kleine dingen heel boos kan worden. gelukkig woon ik op kamers, maar ik heb dr duidelijk gezegt dat als het er op aan komt ik voor mn vader kies.

Breng het gewoon een beetje droog, en let op haar reactie.

Waarom durf je het niet? Ben je bang dat ze boos wordt? Of ben je bang dat je ouders dan gaan scheiden ?

hoe ik het had gezegt tegen mn moeder;
ik had gevraagd of ze me kon ophalen omdat ik niet fit was zegt ze ja ik ben er om 4 uur. dus ik stond er al vanaf 15.40 kwam ze uiteindeiljk half 5. zeg ik tegen dr; kon hij hem niet omhoog krijgen ofzo? als grapje, had wel een beetje vermoedens. en nouja toen kwam het er uit.