Mijn moeder en ik huil te vaak

hoi meiden,
ik ben 11 en heb een probleem,
ik erger me steeds meer aan mijn moeder.
Ze heeft me zelfs een keer geslagen omdat ik ‘niet naar haar luister’
wat dus helemaal niet waar is! ik kwam 1x een kwartier te laat thuis en het is meteen, normale kinderen komen geen kwartier te laat! dat soort dingen dus
ik huil ook vaak om niets , het komt er gewoon uit…!!! hoort dit bij mijn leeftijd

en homo’s

wat

Je moeder hoeft je niet te slaan dus daarom huilen is begrijpelijk.
maar bij sommige wel je zit volgens mij in je pubertijd of begint ermee

Nog een snsd fan? Yay!

Amen

True. Ik vind je een beetje sneu topicstarter.

Ja precies, dan vind ik het geen verschil of het een kwartier of 2 uur is, tenzij er natuurlijk iets is gebeurd.

wat de fuck is mis met jou → ‘en homo’s’

Helemaal mee eens. Ik ben heel toevallig dus (bijna) 25, haha. Heel veel dingen mag ik zelf weten, zoals hoe laat ik thuis kom maar ook ik ‘moet’ gewoon naar mijn moeder luisteren. Niet meer dan normaal als je bij je ouders woont.

ik was de tijd vergeten.

Maar dat huilen om niets, dat heeft echt met je puber zijn te maken. Hormonen enzo, doe je heel weinig tegen.

Dus dan is het toch je eigen schuld? Je hebt niet geluisterd, aangezien je niet op tijd thuis was. Tenzij het is gebeurt doordat er iets misging (vriendin werd niet goed, band lek), wat dus niet het geval was.

Ik vind dat je gewoon naar je moeder moet luisteren aangezien je nog maar elf bent.

Over dat huilen, je komt in de puberteit, dat is heel normaal.

Luister dan ook gewoon naar je moeder.

Aller eerst; waar slaat dat ‘homo’s xD’ op? Het zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed en met gevoel, net zoals jij.

Ten tweede; alsjeblieft ga niet lopen janken als je moeder je aanspreekt/corrigerende tik geeft dat je te laat thuis was. Wees blij, je hebt ook ouders tussen zitten die juist NIET naar hun kinderen omkijken.

Waar slaat dat en homo’s nou weer op?
Je kunt wel merken dat er steeds meer kleuters hier komen