Hoi!
Ik had een vriend, het is inmiddels uit. Mijn moeder doet nooit een telefooncontrole, althans dat dacht ik. Gisteren kwam ze mijn kamer in, en pakte opeens mijn telefoon en zei dat ik mijn wachtwoord moest zeggen. Ik zei nee ga ik niet geven dit dat. Mijn moeder begon me te bedreigen met dat mijn vader anders naar de telefoonmaker zal gaan om de wachtwoord te kraken. Ik moest het hierna toch geven, alleen mijn telefoon bevat ‘verkeerde’ gesprekken met vriendinnen maar ook met mijn ex. Ik had ook veel screenshot waarin mijn ex een beetje seksuele dingen zei, dit is ook de reden waarom het uit is want ik ben 14. Mijn moeder is boos omdat ik niet zei dat ik een relatie had, en om zijn en mijn taalgebruik. Ze weet mijn wachtwoord, mijn telefoon is niet afgepakt maar thuis kan ik er niet op anders pakt ze mijn telefoon uit mijn handen om te kijken met wie ik app en waar het over gaat. Ik snap mijn moeder best, alleen ik wil dat ze mij niet meer gaat controleren. Hebben jullie tips? Ik wou een duur verjaardagscadeau halen, ze zei zelfs tegen mij ‘Ik blijf nog steeds boos op je ook al je een duur verjaardagscadeau gaat halen.’