mijn mobiel doet erg raar

Hallo mensen,
sorry als dit onderwerp niet in liefestyle moet… maar ik heb een klein probleempje :rage: :rage: :rage:,
sinds vanmiddag doet mijn mobiel raar, ik heb de samsung s4 mini (clone) en hij ‘‘tikt’’ uit zichzelf op het beeld…
ik heb al verschillende keren mijn accu eruit gehaalt en opnieuw opgestart maar zonder goed resultaat, wie o wie heeft hier een oplossing?

Geen idee, geen oplossing via google kunnen vinden? Anders even langs je profider morgen

Mijn Samsung Galaxy Gio drukt uit zichzelf ook Google of instellingen in, ik denk dat het aan je beeldscherm/toetsen ligt. Als ik hem dan even vergrendel en weer aanzet werkt het meestal weer.

Ik heb nu me telefoon accu even helemaal leeg laten gaan, en doe hem zo aan de oplader … ‘‘PRAY’’

wat zou ik dan moeten intypen als zoekopdracht?

Heeee dit heb ik ook! Ook met de s4 mini.
Maar meestal gaat het bij mij uit zichzelf weer weg.

nu na ongeveer 2 maanden vedder doet die het nog steeds niet :hammer: heb me foon al uitelkaar gehad met de hoop dat er een stekkertje niet goed zat, maar nee :rage: :rage: :rage: :rage:

het verhaal is dus blijkbaar zo gegaan :cold_sweat:
Ik was jarig, 2 vrienden kwamen… we waren aan het kloten op me bed… bed zakt door… mobiel lag eronder… mobiel stuk,

HAPPY ME, HAPPY BIRTHDAY :rage:

Ga naar een telefoonzaak.