mijn mentor?

Jep, mijn mentor… hoe het is gebeurd weet ik ook niet precies, maar ik ben echt stapelgek op hem en die gevoelens gaan maar niet weg?
Ik ken hem al iets langer dan een jaar, vorig jaar heeft hij namelijk paar keer ingevallen in mijn klas.
Het probleem is dat elke keer dat ik denk dat ik over hem ben, en met iemand in een relatie ga dat mijn gevoelens voor hem weer terug komen(Dit is trouwens al de 2e keer dat het gebeurd).
En afgelopen vrijdag had hij zijn sjaal aan mij geleend, omdat ik hoofdpijn had en hij wilde dat ik frisse lucht ging halen, dus hij zei: ‘Als je het koud hebt, dan mag je mijn sjaal lenen.’
Alleen dat maakt mijn gevoelens voor hem nog erger, en hij zag dat ik ook ergens mee zat en dat ging dus over mijn gevoelens over hem, en hij zei dat ik altijd met hem kan praten als ik dat wil.
Maar het probleem is dat het dus NIET kan, omdat ik dondersgoed weet dat dit fout is en dat ik ermee in de problemen kan komen, maar ik maak mezelf nu alleen verdrietiger door het voor mezelf te houden, en ik durf er ook niet met iemand anders over te praten want straks vertellen ze het door.
En ik voel me nu ook gewoon een slechte vriendin, het is niet dat ik niet van mijn vriendje houd of zo maar ik denk dat ik hem meer als gewoon een vriend zie…

Sorry als het bericht te lang is, of onduidelijk…

Ok ten eerste weet ik bijna 100% zeker dat hij je niet op dezelfde manier ziet. Hoe oud ben jij? Als je twijfelt over je huidige relatie moet je het gewoon uitmaken maar ik denk dat dat los staat van die leraar.

Ik weet dat hij niet hetzelfde voelt als mij… en ik ben 16 trouwens.

Ik denk ook dat jouw relatie los staat van die leraar en dat je het dan beter uit kan maken. De situatie met je leraar is ontzettend lastig, maar je mag en kan er niks mee doen. Zoveel mogelijk proberen te ontwijken, en hopen dat je hem volgend jaar niet meer als leraar hebt.

Ik kan het niet ontwijken, ik heb sowieso elke dag les van hem en als ik uitleg nodig heb ofzo dan zit hij naast me en dan krijg ik het enorm warm en word ik ook heel erg nerveus…

Het begon trouwens vorig jaar al hé, alleen ik dacht dat ik over hem was…

hoe oud is hij?
tja eigenlijk maakt dat niks uit het mag en kan eigenlijk niet

Hij is 29…

Die vent is 13 jaar ouder, hij is volwassen. Tegenover hem ben je nog maar een kind. Als je slim nadenkt weet je zelf ook dat dat op dit moment in je leven gewoon totaal niet kan.

Zo als ik het lees ga jij in relaties om je leraar te vergeten?
Slechtste tactiek ever maar oké.

Vergeet je leraar, het wordt nu niks, over een jaar niet en over 10 jaar ook niet.

Nee, ik ging niet in relaties om mijn leraar te vergeten, wauw mensen lezen goed :hammer: Toen ik in een relatie met mijn vriend kreeg was ik niet eens verliefd meer op mijn mentor, tot een tijdje geleden fyi.
En @exceptional, volgens mij zei ik zelf al dat ik dondersgoed weet dat dit fout is?

Ik heb precies het zelfde ! Het is super irritant i know haha. Ik probeer me te focussen op andere dingen als ik alleen ben, maar in de les probeer ik me ook echt alleen maar op zijn uitleg te letten en verder niet op hem. Lastig, dat zeker! En ook ik weet dat het nooit iets kan worden, maar dromen mag toch? :wink:

Dus je hebt een vriendje en bent verliefd op je leraar? Vet zielig voor je vriendje, dat zou ik uitmaken want dat is niet eerlijk tegenover hem. Verder zou ik gewoon afleiding zoeken en proberen je mentor als alleen je leraar te zien en niet veel contact met hem zoeken.

Wees realistisch tegenover jezelf, met je mentor gaat het echt niets worden. Probeer die gevoelens aan de kant te zetten en er niet teveel mee bezig te zijn.

Daarnaast zou ik het uitmaken met je vriend, als jij gevoelens hebt voor een ander (je mentor dus) is het niet eerlijk tegenover je vriend om nog met hem door te gaan. Blijkbaar vind je hem dus niet leuk genoeg, anders zou je geen gevoelens voor je mentor hebben.

dit dus helemaal haha! en ja dromen mag.
en ik weet dat het niets gaat worden, maar die gevoelens aan de kant zetten gaat moelijk.
en ja ik ga het uitmaken met mijn vriendje.

Reageer niet zo agressief.

Vervelend voor je. Uit de reacties snap ik dat je zelf weet dat dit fout is. (Naast fout is het ook gewoon illegaal)
Advies heb ik nietecht voor je. Ik zie mijzelf niet zo snel in zo’n situatie terecht komen.
Ik hoop dat je er snel achter komt hoe je over hem heen komt…

-

-