Mijn mama leeft nog 2 jaar..

Durf er veel over te praten… Kijk met wie je dat goed kan doen. Probeer niet dat het je hele leven teveel gaat beheersen. Vraag aan je moeder wat ze altijd nog heeft willen doen in haar leven of wat haar droom is, en probeer die samen met haar zoveel mogelijk waar te maken. Besef dat in 2 jaar nog heel veel kan! Je mag ook heeel erg blij zijn met zo’n lieve vriend. Als het echt niet gaat kan je overwegen er met een professioneel iemand over te praten, zoals een psycholoog. Doe dat als je er behoefte aan hebt, maar kijk eerst de situatie aan. Sterkte!

-

Wat erg voor je! ik weet eigenlijk niks te zeggen…
Heel veel sterkte en geniet van elkaar!

Jezus. :open_mouth:
Echt heeeeeeeeel veel sterkte
want dit verdient niemand :frowning_face:
Wees er voor elkaar en geniet van de momenten met elkaar.
Meer kan ik er niet over zeggen :S

Heel veel sterkte en zoals iedereen zegt: geniet van elkaar!

Ja geniet van elkaar.
Ook is het belangrijk niet je verdriet weg te stoppen hoe moeilijk dat ook is.
Heel veel sterkte!

Echt heel veel sterkte toegewenst.

in 2 jaar kun je natuurlijk heel veel nog doen maar ik denk niet dat het laatste half jaar met iemand die erg ziek is, leuk is om te gaan shoppen in milaan ofzo.
jullie moeten nu al beginnen met dromen die jullie hebben waar maken…
en niet gaan zitten met zoals waarom zij ? waarom mijn moeder?
ik heb het ook gehad met mijn opa die vragen krijg je toch nooit antwoordt op het sloopt je alleen.

hoe erg het ook klinkt aan het einde van dit jaar ofzo… moet je mischien wel vragen wat zij het liefste wil op haar begravenis haar uitvaard. dit gaat mischien te ver denk je nu maar als het dan zover is, is het een hele opluchting dat alles is gegaan zoals zij wou.

nogmaals heel veel sterkte en praat het over… (L)

Echt heel veel sterkte toegewenst.

in 2 jaar kun je natuurlijk heel veel nog doen maar ik denk niet dat het laatste half jaar met iemand die erg ziek is, leuk is om te gaan shoppen in milaan ofzo.
jullie moeten nu al beginnen met dromen die jullie hebben waar maken…
en niet gaan zitten met vragen zoals waarom zij ? waarom mijn moeder?
ik heb het ook gehad met mijn opa die vragen krijg je toch nooit antwoordt op het sloopt je alleen.

hoe erg het ook klinkt aan het einde van dit jaar ofzo… moet je mischien wel vragen wat zij het liefste wil op haar begravenis haar uitvaard. dit gaat mischien te ver denk je nu maar als het dan zover is, is het een hele opluchting dat alles is gegaan zoals zij wou.

nogmaals heel veel sterkte en praat het over… (L)

heel veel sterkte, ik weet echt niet wat ik moet zeggen. :sob::muscle:

een vriendin van mij heeft ook een moeder met kanker,
en ze weten niet hoelang ze nog leeft.
maar ze staan heel positief erin en ze zeggen we genieten gewoon van de tijd die we nog hebben samen en we doen veel leuke dingen.
dat vind ik mooi om te zien dat hoe erg het ook is ze er alleen maar
de positiefste kanten van in zien.
het is niet echt een tip,
maar ik wilde het gewoon even vertellen.

heel veel sterkte er verder mee zowieso.(L)

heeeeeeel veel sterkte meid :couplekiss_man_woman:

occh :frowning_face:
heel veel sterkte :astonished:
geniet nog van de mooie momenten.

ik weet eigenlyk niet zo goed wat ik moet zeggen.
maar ik vind het echt #*#*@(@&$@())!@( voor je.

mijn moeder heeft ook borstkanker gehad.
maar ze mist nu 1 borst, omdat het daar inzat.
maar ze is nu helemaal weer gezond.

ik wil jou heelveel sterkte wensen, het zal erg moeilijk worden. maar je moet blij zijn dat je mensen hebt die het probleem met je willen delen.
ik hoop dat je er doorheen komt. En anders zijn wij er voor je.

veelsterkte.

DAMN! ik ben sprakeloos… Mijn beste vriendin heeft ook haar moeder aan borstkanker verloren! Geniet van de tijden dat jullie nog samen zijn zou ik zeggen!

sterkte veel genieten!
Misschien is ze een medisch wonder en leeft ze langer;)
er zijn gelukkig nog andere medicijnen… m`n oma heeft ook kanker dus ik weet hoe je ermee moet omgaan dus je mag me altijd noten !
Heel lief van je vriendje

Jezus.
Mijn moeder heeft een aantal jaar geleden ook borst kanker gehad & 1 jaar later haar zus. En vorige maand hoorde mijn tante dus dat ze WEER borstkanker heeft… Gelukkig gaat het met mijn moeder goed, maar mijn tante is er op dit moment niet goed aan toe. Het schijnt er al een jaar te zitten en ze heeft dikke kans op uitzaaiingen… En ze heeft 3 kinderen(28, 21, 7 jaar).
Ik hoop dat het een beetje helpt dat je weet dat je niet de enige bent. Dat je niet als enige in deze verschrikkelijke situatie zit. Geniet van de momenten nu. Heel erg veel sterkte meis, je komt er wel doorheen!

wow… dit is echt even slikken, wat erg voor je.
Ik denk dat het beste is om met je moeder er gewoon over te praten, en vooral met haar leuke dingen doen zodat je altijd een aandenken hebt aan haar.
veel sterkte!

ik heb toevallig net het boek Komt een vrouw bij de dokter gelezen.
gaat ook over een vrouw met borstkanker.
ik heb echt gehuild toen ik het boek las!

Het is een verschrikkelijke ziekte!
ik wens je hééél veel sterkte.

heeel veel sterkte!
vriendin van mama is er pas ook aanoverleden:(

STERKE MEID!

ik weet eigenlijk niet veel te zeggn, ben sprakelo0s.
marar geniet er n0g een beetje van.
en doe de dingen die je altijd met haar nog wou doen !