Mijn mama kan niet tegen rokjes

Dat ga ik eens tegen haar gaan gebruiken :v

Verkracht worden door een rokje vind ik een beetje overdreven, het gaat meer om je uitstraling dan om wat je draagt.

mijn moeder draagt ook rokjes tot een stukje boven de knie… Ik zelf ook, ik vind het echt niet te kort hoor.

naja ik tennis ook, daar draag ik ook korte rokjes/broekjes, dus mijn ma is 't wel gewend:)

winkel je samen met haar?, want anders kan je 't toch gewoon kopen en aantrekken?

Ik winkel best wel vaak met haar, maar ze heeft altijd wel commentaar op rokjes die niet tot over je knieën hangen ;p

alleen commentaar, of verbiedt ze je 't ook?

:laughing:

Maar misschien kun je eens vragen of zij dat vroeger nooit droeg?

Alleen commentaar, verbieden doet ze niet echt maar je ziet wel genoeg aan haar gezicht dat ze het niet wilt

Ach moeders vinden zoveel
Laat haar lekker zeuren en trek aan wat je zelf leuk vindt.

dat is echt niet te kort hoor!
ik vind net boven je knie eigenlijk best wel lang…

Exactly, als je zestien bent kan je best wel zelf beslissen wat wel en wat niet kan. Mijn moeder begint ook te zeuren als ik in hoge hakken de deur uitga, en ik ben negentien :’)

Bovendien, wist je dat 94% (of 96%, weet het niet helemaal zeker meer) van de verkrachters zich niet eens herinneren wat hun slachtoffer aanhad?
Het hele ‘lustobject/je lokt een verkrachting uit met je kleding’ argument is bullshit.

En ja, tenzij je inderdaad een tafellaken over je hoofd trekt zullen jongens altijd wel een manier vinden om te lusten :’)

(en ik zeg heel vaak tegen mijn moeder als ze zeurt: “Okee, als ik verkracht word mag je ‘I told you so’ zeggen.”. Zij wordt er vaak stil van, want als ze dan iets terug zou zeggen zou het lijken alsof ze mij die verkrachting toewenst :’) )

Guy: “OMG ik kan een knie zien UNF UNF UNF”

…wat?

je kan niet makkelijker verkracht worden als je een rokje aan hebt, want je zegt dat je er een legging onderaan heb, hoe willen ze hem daar doorheen steken? kijk heb je alleen een rokje aan snap ik dat argument nog wel.
maar zoveel meisjes dragen rokjes. en je word echt niet meteen als sexobject gezien. want een rokje net boven je knieen is best lang

die van mij wilt juist dat ik rokjes draag ><
maarjah hier heb je dus niets aan.
en rokjes net boven je knie zijn niet te kort; je draagt toch wat je wilt?
tenzij je het sletterig draagt, maar dat betwijfel ik (:

hmm jou mama is wel heel overbeschermend :’)
tsja wat doe je ertegen.
zolang ze zeurt is het goed toch? zolang ze het niet verbied…

Mijn moeder zeurde vroeger altijd over te korte kleding
maar nu vindt ze me wel oud genoeg.
Dus, zeg maar tegen je mam dat je oud genoeg bent om voor jezelf op te komen/ te dragen wat je wilt.

-

misschien is er wat gebeurd met haar vroeger toen zijn rokjes aan had>:face_with_raised_eyebrow:

Maar ander kan je ze gewoon aan houden en dan gewoon xzeggen dat je gewoon een legging er onder doet en klaar. En ook zeggen dat er niks gebeurd.

kijk ik ken ook meisjes bij mij op school die een rokje aan hebben en dan zie ik gewoon hun Kont van de onderkant zegmaar… nou dat vind ik niet kunnen maar als alles bedekt is…

Je bent jong, op deze leeftijd mag je je benen nog laten zien.

Het ligt er natuurlijk ook wel aan wat voor rokje enzo, maar je bent echt niet meteen een seksobject als je een kort rokje aan hebt. Dat ligt ook aan uitstraling etc.

hahaha

Guy: wooww, check die lekkere knieen!