Mijn mama kan niet tegen rokjes

Is het nou normaal dat mijn mama zaagt als ik een rokje net tot boven mijn knie aandoe?
Dat is toch helemaal niet echt kort?
Zij zaagt erover dat het veel te kort is. :confused:

Tja, als zij dat vindt…

hoe oud ben je

16 :slightly_smiling_face:

< 17 binnen 3 maanden >

Mijn mams ook! Ik heb gister zo’n leuk rokje gehaald van de Zara, die doe ik gewoon een keer aan (eerste keer in 4 jaar ofzo). Maar mijn mams verwacht dat ik eerst een broek aantrek en dan dat rokje: JA DAAAG :’]

Haha, ja inderdaad :’] De vorige keer zei ze dat ik best een lange rok onder het “korte”( ← tot de knie komende ) rokje deed.
Dat is eerder als een clown over straat lopen <.<

ooh oke naja mijn ma heeft er geen problemen mee(A)

gelovig?

Kan je er dan ook geen legging of maillot onder doen? Dan zie je je benen alsnog niet en is het allemaal net wat bedekter :slightly_smiling_face:

Ik doe er altijd een legging, panty, of wat dan ook onder.
Nooit met blote benen ;o

Oh, tja, dan weet ik het ook niet.
Je kan ook aan haar vragen waarom het niet mag en haar proberen over te halen?

Helemaaaal niet gelovig zelfs :astonished:

nou dan weet ik 't niet meer hoor:P

Hmm dat is wel raar. Zeg gewoon tegen haar dat je het leuk vind om af en toe een rokje te dragen, en vraag wat haar probleem daarmee is of zo ;p

mijn moeder draagt zelf van dat soort rokjes xd

Haha haar antwoord :’)

" " Nou ja jongens zullen je als een sexobject zien als je een rokje draagt ! "
<.<

whahaaaa nou zolang je je niet als sexobject gaat gedragen zal dat wel meevallen;)

haha sommige jongens zien je sowieso als een seksobject, ook in een broek.
en daarbij, een rokje tot net boven je knie geilt heus niet alle jongens in je
stad op ofzo, daarin kan je best over straat zonder besprongen te worden
:grinning_face_with_smiling_eyes:

“Mam, ik heb altijd mn hersenen nog. Jongens zien je heus niet alleen als seksobject als je rokjes draagt, een strakke broek, shirtje met lage hals of wat anders kan dat ook veroorzaken. Als je perse wilt dat niemand me als seksobject ziet, dan moet ik hooggesloten wijde jurken totaan mn enkels dragen.”

Volgens haar heb je dus meer kans om verkracht of weet ik veel wat te worden als je een rokje draagt <.<