Mijn lieve vriendin

Hee meiden!
Binnenkort is het een jaar geleden dat de mama van een van mijn liefste vriendinnetjes is overleden.
Nou wil ik graag laten zien aan haar dat ik d’r steun, haar wil troosten en dat ik een hele mooie schouder heb etc.
Ik vind zulke dingen altijd heel erg lastig, omdat het best gevoelig ligt natuurlijk.
Ik dacht eraan om een ik denk aan je-kaartje te sturen, met leuke foto’s van ons erop.
Dan wil ik er ook nog een lief, klein tekstje opzetten.
Het liefst bedenk ik er zelf een, maar daar faal ik zo hard in hè!
Dus heeft iemand enig idee wat goed op zo’n kaartje past?
Alvast bedankt! :kissing:

In the end everything will be OK
if it’s not OK it’s not the end

Nja, eigenlijk is dat niet echt een ik denk aan je tekstje, maar misschien wel leuk?

Wat lief van je :slightly_smiling_face:

Ik heb er een paar opgeduikeld:

“Love is stronger than death even though it can’t stop death from happening, but no matter how hard death tries it can’t separate people from love. It can’t take away our memories either. In the end, life is stronger than death.”

“Perhaps they are not stars, but rather openings in heaven where the love of our lost ones pours through and shines down upon us to let us know they are happy.”

“If the people we love are stolen from us, the way to have them live on is to never stop loving them. Buildings burn, people die, but real love is forever.”

lief van je,
ik ben niet zo heel creatief,
dus zie dit maar als een upje

Of een plaatje?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[img]

Dankjewel! Nog andere mensen ideen?

een gedichtje over dat je er voor haar bent, om haar geeft? er is volgens mij zo’n best groot topic met dat soort dingen.
misschien kun je cakejes voor haar bakken en ze langs brengen?

met ieder afscheid begint een mooie herinnering

heel lief van je dat je dat doet

Heel érg lief van je!
Maar ik weet jammer genoeg niks :’(
UP!

wat ontzettend lief van je, een echte vriendin zo te horen!

echt heel erg lief van je

superlief van je. Wens haar maar sterkte van mij

Of een opvrolijk-boekje, met allemaal steunende plaatjes/tekstjes, als ze dan verdrietig is kan ze die lezen!

Nog meer:
~ When it hurts to look back, and you’re scared to look ahead,you can look beside you and your best friend(s) will be there
~ To be honest with you, I don’t have the words to make you feel better, but I do have the arms to give you a hug, ears to listen to whatever you want to talk about, and I have a heart; a heart that’s aching to see you smile again.

Ah dat opvrolijk boekje is echt een goed idee! Maar dat geef ik als ik haar een keer zie :slightly_smiling_face: die kan natuurlijk niet mee met de post. Het is zo lastig om vriendinnen met een overleden moeder/vader te helpen… Voel me er echt rot om soms! Maar super tekstjes, ben blij dat jullie helpen! <3

Graag gedaan, Upje

Woepsie.

@ dontforgettoSMILE
wat voor plaatjes had je in gedachte? en enig idee waar ik leuke plaatjes kan vinden? x

heel erg lief van je alleen ik ben niet zo creatief haha.
Upje voor jou

DIT. Dat is zó leuk, en dan ook foto’s en zinnetjes en leuke momenten uit jullie vriendschap erin!

When you’re standing in the dark always believe, someone’s watching over you <3

uiteenliedjediegaatoverdedoodvaneendierbare.