Mijn lieve Stitch Vermist :'(

Hoi meiden ik ben vandsaag mijn parkiet verloren hij is zomaar weg gevlogen :’(
Ik vind dit echt heel erg en ik wou hierbij eigenlijk een oproep doen. Hebben jullie tips ofzo? En als je hem ziet zou je me dan alsje alsjeblieft willen noten want ik mis hem echt heel heel erg B.V.D
Xxxxx

http://www.almere.dierenbescherming.nl/image.php?id=55761

Naam:Stitch

Geplaatst op: 03-07-10

Vermist sinds: 03-07-10

Waar: Stellingmolenstraat (Molenbuurt) Almere

Soort vogel: Parkiet

Ras: Grasparkiet

Geslacht: Mannelijk

Geringd:

Kleur: Wit/blauw

Bijzonderheden: Witte kop met zwarte strepen.Veren wit met wat blauw en iets zwart. Witte vleugel met zwarte strepen. Blauwe buik. Witte staart. Stitch is handtam, lust graag trosgierst. Lijkt of hij witte wolkjes op z’n buik heeft.

Rasnummer: V2010/224

Awh arme Stitch. Upje

Ahw, wat naar voor je.
Ik hoop voor je dat je hem weer terug vindt!

misschien is het even handig om de plek waar je woont te vermelden…

Misschien in de omgeving posters ophangen? Succes in ieder geval…

Up

dankjullie wel

advertenties ophangen in de supermarkt ^.^ en briefjes in de brievenbus doen in je omgeving ofzo ;( Ik weet het voor de rest ook niet.

En ik hoop dat je hem snel weer vind

Weet iemand hoe ver zo een vogel eigenlijk kan vliegen?

Ik had in een ander topic gelezen dat ht omgeving molenbuurt was. maar in welke stad is dat dan ?

Almere Buiten

Inderdaad advertenties ophangen ophangen in supermarkten of dichtstbijzijnde basisscholen of buurthuizen ofzo.
Veel succes met terugvinden!

Ah succes zeg :frowning_face: dat is echt niet leuk !
Maar idd posters enzo ophangen in je buurt =)

arme parkiet.
en hij kan best een eind vliegen, omdat het een kleine parkiet is zal die door de wind meegevoerd worden.
maar iig beetje dom om je parkiet te laten ontsnappen, ramen dichthouden wanneer je met een vogel bezig bent maar daar heb je nu niets meer aan dus succes en sterkte!

up!

oh dat is klote.
Je kunt inderdaad posters ophangen, en/of briefjes bij je buren in de bus doen of ze het ook in de gaten willen houden.
en opgeven op amivedi.nl!
Dat is een goede website. Volgens mij kennen veel mensen die ook wel en zullen ze als ze een vogeltje vinden hierop kijken.

Succes ermee!

aww veel succes met het terugvinden

aaaah!
ik hoop dat hij snel weer gevonden word!
success!

up!
hopelijk vind je hem terug!