Mijn leven

Staat bij creabea.
schrijfsels

dit hoort bij schrijfsels

oke.

oke
gedaan

ik vind je niet raar. ik heb je verhaal gelezen, en mss moet je meer je hart proberen te luchten bij een vertrouwenspersoon of beste vriend ofzo, want dat heb je echt nodig, denk ik. :sob::muscle: sorry ik weet niet echt wat te zeggen eigenlijk

zelf vind ik je niet raar, ik denk dat je gewoon wat problemen hebt en je het moeilijk vind om mensen dicht bij je te laten(als wijze van spreke). Misschien komt dit doordat je moeder zo vervelend doet, en zij is juist de persoon die je moet steunen door alles en altijd aan jou kant moet staan.
in ieder geval veel succes. Probeer te praten met je moeder, en wanneer je merkt dat het de verkeerde kant op gaat moeten je allebei weggaan en later weer verder praten, dan zijn jullie namelijk allebei afgekoeld :slightly_smiling_face:

Je hoeft hiervoor geen twee topics te openen, hoor.

Het staat nu ergens anders, en aangezien ik niet weet wáár ikhet moet plaatsten omdat het bij meerdere dingen kan.
En aan zo’n reactie heb ik vrij weinig, maar dat begrijp je waarschijnlijk zelf wel.

Anderen, bedankt. Ik heb wel een beste vriendin, maar eigenlijk praat ik over deze dingen niet met haar. Ik heb een beste vriend die ik over msn veel spreek. Maar dan heb ik soms gewoon geen zin om te typen, of weet ik niet hoe ik het moet typen.
En ik vind het moeilijk om er over te praten gewoon in het echt. Niet dat ik zonder vrienden zit, maar ik heb soms niet het idee dat ze me begrijpen.
En nu komt mijn stuk misschien hatelijk over, naar andere personen, maar dat is niet mijn bedoeling. Het zijn gewoon mijn frustraties die er nu in een keer uit komen. En aangezien ik weer eens ruzie had met ma, kwam het er nu in een enorme stortvloed uit. En mijn enige stortvloed is hier.

Ja dit klopt. Ik kan niet iemand dicht bij laten komen omdat ik bang ben dat ze me kwetsen. En daar kan ik niet tegen want dan kwets ik iemand weer net zo hard terug en zo ben ik niet, al lijkt dat nu misschien wel zo.
Ik heb volgens een vriend van me een enorme muur om mij heen gebouwd waar je met 3 bulldozers en een tank nog niet door heen of overheen komt.
Maarja, het word ooit vast minder?

Stop met nieuwe topics te openen, a.u.b. Een moderator kan dit verplaatsen naar schrijfsels. Ik heb trouwens gereageerd in de creabea versie van dit topic dus bijt mijn neus niet af.

Ik laat iemand niet dicht bij me komen omdat ik ze dan afstoot, hoe graag ik ze ook heb. Maar dat boeit jou niet.

Ik bijt geen neuzen.

Oke, ik wist niet dat ze verplaatsten.

Dan weet je dat nu, welkom bij Girlscene. (:

Bedankt, ook voor je reacties in het andere topic? ofzo topic heet dat toch? :’)

Ja, dat heet een topic.

Je hebt dus een ander topic? Dan gaat hier een slotje op.