Hee, ik ben veertien en zit in de tweede en tja leven is nogal zwaar kut. In de eerste ging alles goed en kreeg ik een vriendin die echt goed bij me paste en met wie ik het heel gezellig had. Maar toen we allebei een niveau hoger gingen veranderede ze en heeft ze als belangrijkste doel in het leven populair worden en daarvoor gaat ze over lijken. Ze zorgde ervoor dat ik me kut voelde zodat ze zelf hogerop kon komen. Nu ben ik door mijn nieuwe klas in een hokje: on-populair en vreemd. Terwijl ik dat helemaal niet ben, ik droom van inloopkasten, MAC foundation en Marc Jacobs Parfums. Maar mijn “status” laat dat helemaal niet toe. Ook word ik opeens op school gepest met mijn stem. En nu mijn ex-vriendin me dus heeft laten vallen heb ik ook geen goede vriendin meer, alleen in een andere klas. Ik weet echt niet wat ik moet doen en op zondag ben ik altijd weer bang omdat ik weet dat ik weer naar school moet, al lach ik op school alles weg. Heeft iemand enig advies?
Ik droom hier niet van, ben ik nu raar?
Nee, maar hoezo zou je sommige dingen niet kunnen kopen door je “status”? Dat vind ik echt bullshit hoor, probeer anders nieuwe vriendinnen te maken in je klas?
Probeer nieuwe vriendinnen te maken.
dat is dus het probleem er is niet echt iemand, en de meeste vinden me dus al raar. En nee natuurlijk ben je niet raar omdat je daar niet van droomt