Mijn leven. (haat)

Een leven van niks. Iedereen haat me. Iedereen roddeld over me. Iedereen gelooft in de roddels. Iedereen wil me dood hebben. Iedereen is tegen me. Maar wat heb ik gedaan? Niks dus. Geef eens een reden waarom ze me haten. Ik ben vaak aardig tegen mensen, behalve tegen mensen die rare opmerkingen tegen/over me maken. Ik snap het niet meer. Door hun pest gedrag doe ik mezelf dingen aan. Jha, voor diegene maakt het niet uit; die hopen alleen dat ik snel dood ben. Dat is zelfmoord pleeg. Het is zelfs al een paar x letterlijk tegen me gezegt. Als je dat normaal noemt? Waarom zou je iemand die geen vlieg kwaad doet (alleen haar zelf) de dood toe wensen? Ze moeten me eens vertellen wat ik verkeerd doe. Of weten ze dat niet? Mijn leven is al moeilijk genoeg, en met dit er nog bij. Kan ik gewoon niet hebben. Dit meisje ligt elke avond in bed te huilen en na te denken over hoe de wereld zonder mij zou zijn. Stukkebeter. Voor de haters

Ik begrijp even niet heel goed wat je met dit stukje wil bereiken, ik kan er niet echt uit opmaken wat er exact allemaal aan de hand is, behalve dat iedereen je haat volgens jou.
Ik zou naar een psycholoog stappen en daar je hele verhaal doen zodat hij/zij je kan helpen

Ben je al eens naar je mentor gestapt? Lijkt me een goed plan als ik dit zo lees…

Ik denk dat je alles even een tikkeltje positiever moet gaan inzien, vast niet iedereen haat je

het klinkt een beetje als een songtekst van een rapper. Zo las ik het wel tenminste, in mijn hoofd:’)

Maargoed, vast niet iedereen haat je. Probeer het leven eens wat positiever te bekijken of laat iemand je helpen de wereld op zo’n manier te bekijken(daarmee doel ik op iemand als een vertrouwenspersoon e.d.)?

Sterker nog, de meeste mensen doen helemaal niet aan haten. Ik haat nooit iemand.

Eerst: Kom uit de poel der zelfmedelijden, probeer positiever te worden (ik wilde bijna typen: en waan je in de regen der positiviteit. Jouw bericht als songtekst, mijn reactie als gedicht). Accepteer dat het onmogelijk om met iedereen bevriend te zijn, waarom zou iedereen je leuk moeten vinden? Richt je op de dingen die je leuk vind.

Ik weet dat je een vriend hebt. Ik zou even met hem gaan praten en hij zal je vast helpen :slightly_smiling_face:

verder zou ik naar de mentor gaan of je ouders inlichten.

Dit.
Het is zelfs niet mogelijk dat iedereen je haat.

Ah wat rot voor je. Probeer je er niks van aan te trekken en negeer ze, het is moeilijk maar misschien stoppen ze dan, omdat het dan lijkt alsof het je niet meer interesseert. Je hebt dus een vriend? Praat inderdaad met hem erover. En vast niet iedereen haat je hoor.

De volgende keer als ze iets zeggen even lekker een vuist op hun vieze tering bek slaan, vuile mongolen (echt sorry voor mijn taalgebruik). :rage:

Haters gonna hate. Je moet je er niks van aan trekken.

oke
bedankt voor de mededeling

nee maar kruip een beetje uit die negatieve spiraal, stop met je zelfmedelijden en ja negeer het gewoon of scheld ze uit.

yo ik ook. :cold_sweat: