Mijn leven #1

He meiden,

Ik zal eens beginnen met vertellen waar dit over gaat!
Ik word gepest op school, niemand ziet me staan word vernederd noem maar op. Ik zit er heel erg mee! Dus ja, nu kan ik het teminste met iemand delen…
Op school is er al iets aan gedaan, maar nu helpen ze me niet meer.
Ze zeggen: Dat moet je toch zelf doen, maar haha of ik dat ooit ga durven is de vraag.

Ik zal mezelf nu eens voorstellen :smiling_imp: :
Mijn naam is Saarje,
Woon naast mijn buren, in een huisje
14 jaartjes jong
Bruin haar
Bruine ogen
Heb veel huisdieren

Maandag 7 februari 2011

Kom je de school binnen en meteen weer een klote gevoel, je ex die kut opmerkingen naar je maakt. Meisjes uit de klas die ook weer geweldig tegen je doen.
Soms word ik er gek van maarja is er iemand die er iets tegen doe??? Nee, dat doen ze dus absoluut niet meer. Los het zelf op dit dat. Ja sorry hoor ik ben geen held! Maar goed.
Ik voel me dus zo niet mooi!
Aawh, maar D(jongen waar ik verlieft op ben) die lachte zo lief tegen me! :smiling_face_with_three_hearts:
Mensen zeggen dingen over me die niet eens waar zijn. Ik ben zoals gewoonlijk de pispaal. Al 4 jaar lang…

Ooit komt het wel goed!

Ga eten.

:couplekiss_man_woman:

Pak de grootste pester dis hem waar iedereen bij is en dan zien ze je wel staan maar dan moet je wel iets vinden waar diegene niet tegen kan

Vervelend dat je gepest wordt, maar kan je niet beter een blog maken waar je dit op schrijft? Ik denk niet dat mensen hier op zitten te wachten xD?

Als je echt verandering wilt zul je toch voor jezef moete opkomen.

naar een andere klas gaan?

dit allemaal doen en dan komt het goed :stuck_out_tongue: ^
ik denk dat vooral het contact met andere buiten school belangrijk is, heb je dat wel? genoeg vriendinnen om na school wat mee te doen, dan ga je wat lekkerder in je vel zitten, en zelfvertrouwen, komt denk ik ook een beetje met de tijd, maar probeer het. trek je niks aan hoor van dat soort mensen.

Kan je van school veranderen?

Laat je niet doen meid!

(en hoe je typt vind ik je wel grappig, “ik woon naast mijn buren, in een huisje” :stuck_out_tongue:)

meiid maak je geen s0rge,i got your back :wink: gwn geen ene reewt aantrekke van die haters,sijn allemaal kneusjes,je aand8 nie waard. x je babygurl

plas in haar kont.

Saariee schatje OMG. Kon wel janken toen ik dit las… ben ook welleens gepest vroeger en toen liep ik gewoon weg maar dit is wel erg … ( a ) weetniet hoe ik je kan helpen maar als je me ping wil hebben voeg me maar toe 2264787B

Gwn voor jezelf opkomen toch ;s
Negeer die bitches
Kusje ik hoop dat beter gaat lukken xx

ps; heb je fotos van jezelf zodat wij kunnen sien wat er mis is :slightly_smiling_face:

ik herken probleem
ik was altijd pispaal omdat alles prima vond geen kletskous was
je word wel sterker van besef dat je het wel waard bent laat ze lekker
straal het uit

Heei gwn niks aantrekken van hun.
Want als je doet of je niks kan schelen hebben ze hun doel ook niet bereikt.
Ik ken dit ook. Ik negeerde het altijd. Het is nu niet meer gelukkig.
Maar als je wat zelfvertrouwen uitstraalt. Dan wordt het wel minder.
Succes&Sterkte