Mijn lengte

Hallo, ik ben een meisje van 17 jaar en ik vind mezelf echt te klein( ik ben 1,51cm lang). want men moeder is 1,64 en mijn vader is 1,66, is er nog kans dat ik groei vanaf men 17e?? en hoe lang word ik dan uiteindelijk??
alvast erg bedankt voor de atwoorden

Mag ik vragen hoe lang je nu bent?

Om je vraag te beantwoorden, eerlijk gezegd denk ik dat de kans klein is dat jij veel langer zal worden dan je ouders. Gezien je leeftijd ben ik bang dat je niet erg meer zal groeien. Natuurlijk is iedereen verschillend met op welke leeftijd hij/zij groeit, dus misschien groei je nog wel een paar centimeter.

Maar keep in mind, hoe groot of klein je ook bent of wordt, je lengte is echt niet iets om onzeker over te zijn!

Tsja ik ben 1.60 en das ook best klein, maar boeieeenddd

het is juist leuk als een meisje klein is ?

http://groeiweb.pgdata.nl/groeiweb_ouder/calculator.asp

Vinden jullie 1.66 groot of klein?

Pfff ik ben 5 cm langer geworden dan ik had moeten worden als ik die calculator gebruik.

Stom

De kans dat je langer dan tussen de 1.60 en 1.65 gaat worden, is vrij klein.

Oei ik ben 6 cm onder het gemiddelde :blush:

Maar het maakt toch als meisje helemaal niet uit als je te klein bent!

Indderdaad, maakt niet uit of je groot of klein bent.
Het kan nog altijd dat je groeit!

Gewoon accepteren dat je “klein” bent, dan is t ook geen probleem meer?

Ik ben 1.51 en ik word 17 over 2 weken. Ja, erg klein. Maar met hakken los ik dat makkelijk op. :sob::muscle:

Ik ben 16 en ben 1.58. Lekker klein, maar ik vind het prima. Ik groei trouwens ook niet meer.

Persoonlijk vind ik het trouwens juist mooi als een meisje klein is.

nja ik ben wel lang maar vind mezelf wel klein, ben hier ook altijd een van de kleinste. ik wil nog 5 cm groeien…maarja ben 17 dus dat gebeurd vast niet

Zo’n berekending is totaal niet betrouwbaar. Ik heb zojuist de lengtes van mijn ouders ingevuld en dat ‘ding’ beweert dat ik 1.70 zou moeten worden… Aangezien ik nooit langer zal worden dan de 1.60 die ik nu ben zitten ze er dus 10 cm naast. Vind ik wel een enorm grote foutmarge, of ben ik abnormaal?

Heb ook wel een tijd moeite gehad met het feit dan ik altijd en overal de kleinste was vanaf het moment dat ik me kan herinneren. Maar aan de andere kant, er zijn nog zoveel mensen nóg iets kleiner. Zeker in het buitenland. En ik zal hopelijk altijd een maartje 36/38 blijven passen :wink:

Tsja, alles is mogelijk maar voor nu zou ik jezelf gewoon accepteren zoals je bent! Want denk eens na: kun je er veel aan doen? Nee, niet echt. Heeft het dan zin om je zorgen te maken? Nee, ook niet echt.

Ik ben nu zelf 19 en ik ben 1.48 (en een half, hihi! :p) en weet dat ik ook niet meer zal groeien. Maar ik kan er helemaal niks aan doen en vind het ook niet erg! Ik ben zoals ik ben en daar ben ik tevreden mee :slightly_smiling_face:

Ik ben 11 en ik ben 1.53 , nu voel ik me bizar genoeg een reus

Die calculator klopt bij mij echt tot op de cm!

die calculator is echt super raar
mn moeder is 1.83 en mn pa 1.88 en dat ding zegt dat mn verwachte lengte 1.76 hoort te zijn?!?!? hoe komen er dan ooit nog lange mensen (ik ben wel maar 1.79 nu mrgoed)

Ik zit 13cm boven het gemiddelde. 98% is kleiner dan ik :’)