Mijn laatste schooldag, hoe vieren?

hoi!

ik ga volgend jaar naar een andere school, en dinsdag heb ik mijn laatste schooldag op mijn huidige school.
ik wou het gaan vieren met vriendinnen, natuurlijk, en het enige wat ik kan bedenken is kinderchampagne halen bij de hema…

hebben jullie misschien ideetjes?
het mag gek genoeg!

ik heb al gezocht op google hoor, en andere fora, maar dat zijn allemaal grote afscheidsdagen, ik heb gewoon les dus dat zit er niet echt in…

xx

ik neem aan dat je de laatse dag toch geen les heb?

een ongeduldige up

@mmmelissa, jawel (dat staat er ook…), want het is alleen voor mij de laatste schooldag, op DIE school…

Organiseer een klein feestje na school voor je vriendinnen? en trakteer op school? als je les hebt kan je moeilijk natuurlijk een heel feest organiseren haha

na school gezellig met je vriendinnen op een terrasje zitten? (:

trakteren ga ik idd doen.

maar dit is nogal, saai, en gewoon zeg maar… niet lullig bedoelt, maar ik wou het echt vieren…

Ga gezellig ergens uiteten met je vriendinnen of een ijsje eten ?

oja, vergeten; ik ben een sloeber. heb echt heel weinig te besteden…
sorry, best lastig!

Hoe oud ben je? Dat is misschien wel handig om te weten haha

17

Ligt het aan mij, of kan tegenwoordig niemand meer bedenken wat die kan doen met vriendinnen ofzo?
Niet beledigend hoor. Maar voor mij is dat heel logisch.

Film kijken
Drankje erbij
Stad in
Praten bij jou thuis?!
Uitgaan (weet niet waar je woont? en of er dan kroegen ofzo open zijn?)
Uit eten bij een pizza restaurant (meestal niet zo duur)
Kaarten met een drankje (bij jou thuis)
Zwemmen in de buurt?
Taart/cakejes bakken (weet niet met hoeveel je bent)
Singstar/wii ofzo spelen, als je dat hebt
Picknicken bij goed weer
High tea, en dan zelf alles maken/kopen
Zelf bij jou thuis eten koken
Kaartjes kopen voor een pretpark? :stuck_out_tongue:
Courmetten/bbq bij jou thuis

Of een mix ervan.

@viesesok, dit kan ik idd zelf bedenken, misschien heb je niet gelezen dat ik a) geen geld heb en b) ik het OP school wil vieren…

Nou, ik denk eerlijk gezegd dat je zonder geld en dan ook nog óp school niets anders gaat vinden dan trakteren of zo. Wat wil je anders op school doen, als je gewoon les hebt.

up

nouja, ik denk dat er wel ites te vieren valt onder de les.

Ijs eten!

Gratis feestjes/activiteiten/enz bestaan niet? En waarom heb je het er niet met je klas over, misschien hebben ze niet eens zin in een feestje, weet jij veel?

En anders smokkel je bier het lokaal in… ohnee, kost ook geld :’)