Mijn krullen zakken altijd weer uit!

Ik heb nu al 3 dagen mijn haar zowat proberen te krullen (eerder golven), maar op weg naar school - ik ga met de bus- zit het altijd nog wel mooi, maar dan na een uur zijn die golven weer helemaal uitgezakt en is het weer stijl.
Wat kan ik eraan doen? Want ik vind het een beetje zonde van mijn tijd & van de beschadiging van mijn haar…

upje voor jou vraag (the same problem)

Extra strong hairspray

http://www.nivea.nl/~/media/NIVEA/nl-NL/packshots/products-packshots/hair%20care%20_%20styling/create-and-fix/extra-strong-spray/294_x_NHC_Hairspray_Extra_Strong_pack1_png.ashx?mh=350&mw=260&reflection=1&reflectionHeight=50

heeeeeel veel haarlak.

Haarspray gebruiken, inderdaad. Of mouse of wax, of whatever. Krullen zakken altijd uit, ook als je ze van jezelf hebt.

Ik gebruik altijd een carmen set (je kunt ook met papillotten gaan slapen) wanneer mn haar dan helemaal droog is rol ik de set er uit. Voordat ik deze er in doe doe ik er de blow dry serum, john frieda. als de set er uit is laat ik het even krullen en maak dan mn handen vochtig en “kam” met mn handen door mn haar. Ik werk het dan bij met de krultang. en spuit er een klein laagje lak in ,want te veel lak verzwaard en dan zakt het uit.

wanneer ik m’n haar alleen krul met de krultang gebruik ik hetzelfde serum. Wanneer het af is gebruik ik ook weer een klein beetje lak (van nivea die hier boven staat )maar doe ik het gelijk daarna in een knotje en haal het er op school of op locatie weer uit.

en daarbij als je lang zwaar haar hebt blijft het minder goed zitten en als je fijn haar hebt ook.
succes!

Ik gebruik zo ongeveer een hele bus haarlak altijd, maar dan zakt het alsnog allemaal uit.

Upje voor jouw vraag dus!

Nog een klein vraagje -nu ik toch bezig ben, werkt een serum ook als een soort van hittebescherming?

heb er ook last van. had heel mijn haar gekrult, ik ging naar eindhoven, maar voor ik in eindhoven was was het er alweer bijna uit. en er zat bijna een halve bus haarlak in :’) extra strong nog wel.

Van teveel haarlak zakt het ook sneller uit! Maar ik vrees dat je er niet altijd iets aan kunt doen. Mijn haar is ook zo glad dat het er hoe dan ook heel snel uit zakt helaas,

eindhoven? i live there x’)

ik woon er niet hoor, haha (:

upje, ik heb hetzelfde probleem.

^chi silk infusion, en serums die zeggen dat ze tegen hitte werken :stuck_out_tongue:

en die van gliss kur asia straight anti-frizz haar serum? Enig idee?

L’oreal Paris Elnett werkt het beste volgens beautyguru’s op youtube.

als je teveel haarlak erin spuit zakt het juist uit, omdat het super zwaar wordt.

Je kan ook een krul-activator erin doen of een betere krultang kopen, daar kan het ook heel goed aan liggen namelijk…

geen idee, sorry. Je zal op de verpakking moeten kijken :d als het er niet opstaat, is het meestal van niet.

haarlakkkk!:smiley: