mijn kont...

[i]hallo,
ik weet niet of ik de goede catogorie zit maar ik heb tips nodig…
ik heb bijna geen kont, ofja beter gezegt, GEEN kont…
jongens zeggen vaak dat ik moet aan komen en dan weet ik al meteen wat ze der mee bedoelen maar als ik meer eet dan word ik dikker op mijn buik en niet op mijn kont, weet iemand hoe ik mijn kont wat dikker kan krijgen:$?

help als je blieft

groetjes x[/i]

Doe kontspieroefeningen, werkt echt.

.

Je hebt wel degelijk een kont. Maar ik geloof niet dat je iets kunt doen om je kont dikker te krijgen of zo. Just fuuucking live it it :crazy_face:

Koop een push-up boxer

Kontspieroefeningen.
Hadden we het een keer over in de klas. :expressionless:

veel trainen zou ik zeggen.
je hebt vasn die broekjes ja…die je billen pushen:P
ja een keer bij de hunkemuller lands…

Sloggi heeft die onderbroeken ook =]

draag vooral geen broekleggings

bil implantaten

moet ik dan juist strings of boxers dragen??

Bij een string ‘hangt’ je kont blijkbaar het mooist. Bij een hipster of boxer wordt je kont een soort van naar de zijkant geduwd waardoor het minder mooi is.

Maar als je zo’n opvulonderbroek wilt, daar is vaak niet veel variatie in (ja qua kleur, wit zwart huid.)

[i] oke bedankt, maar ik ga geen opvulkont of weet ik veel wat doen hahah

[/i]

Mij lijkt het ook niks, maar er zijn mensen die het wel wat vinden xD

Anyway, dan moet je dus voor de biloefeningen gaan.

Mwhauuahau kontspieroefeningen XD
Mjaa, ik zal het maar proberen dan ^^

Ja kontspieroefeningen, maar je kunt ook de broeken die je koopt afstemmen op je “billen” zeg maar. Ik weet er niet het precieze van, maar door de vorm van de kontzakken kun je je billen ook groter laten lijken zeg maar… bijvoorbeeld als er kleppen op de kontzakken zitten. Misschien vind je er iets meer over op google :stuck_out_tongue:

Ik denk dat je op zoek moet naar een goede spijkerbroek, die je billen mooi laat uitkomen.

Je hebt wel jeansbroeken die je kont een beetje ‘liften’, waardoor ze er veel mooier uitziet. Ik weet enkel dat ze ze bij de Salsa Jeans verkopen.

jaa heb het zelf ook , maar denk niet dat er een wonder middel bestaat waarvan je opeens kont krijgt