Mijn klasgenoten haten mij.

Hoii =)
Ik heb een groot probleem. Mijn klasgenoten doen namelijk gemeen tegen mij en grijpen elke kans om mij te kleineren. Ook word ik buitengesloten en niemand wil naast me zitten… En het ergste vind ik nog dat ik he-le-maal niks heb gedaan! Ik probeer áltijd aardig te zijn en de meeste gemene opmerkingen gewoon te negeren (maar als die té grof worden zeg ik er wel wat van) Ik heb zóvaak geprobeerd vriendinnen te maken maar niemand wil dat en omdat ‘‘iedereen’’ me stom vind vinden de meisjes waarmee ik bevriend wil raken mij ook stom. Bovendien bemoeien ze zich héél veel met mij en noemen me ‘‘mongooltje’’ of ‘‘nerd’’ als ik iets fout doe. (ook bij héle kleine dingen lachen ze me uit) Ze noemen me altijd lelijk en maken altijd opmerkingen die erop neerkomen dat ik lelijk ben. Ik vind het echt niet fijn in de klas meer, en ik zie er elke dag tegenop om weer naar school te moeten gaan. Ik heb wel vriendinnen buiten de klas maar toch, het is niet hetzelfde. Trouwens: ik ben gewoon een normaal meisje, er is niks raars aan mij ofzo en ik kan het met iedereen gewoon leuk vinden en de meeste mensen vinden mij gezellig en een leuk meisje, behalve met mijn klasgenoten dus terwijl dat best wel belangrijk is…
Sorry voor de te lange tekst ;$

Niemand? ;p

Kom voor jezelf op. Scheld die rare gevallen maar een keer uit.

1 like

Misschien klasverplaatsing vragen? Je legt gewoon alles uit aan de afdelingsleider/mentor. OF anders andere school?

1 like

ehm… ik zou eigenlijk niet weten wat je er tegen kan doen. Een andere school misschien of met je mentor praten?

Dan lachen ze me uit en gaan me nog meer haten…
Ik heb vaak geprotesteerd maar het helpt niks.

Wat vervelend. Kun je misschien niet vragen of kan verplaatst worden naar een klas, waar je vrienden wel zitten?

wat naar voor je ! Ik ben vroeger ook wel eens gepest omdat ik het slimste was. Gelukkig nu niet meer. Ken je de blogger Tavi Gevinson? Zij word ook niet compleet geaccepteerd omdat ze er anders bijloopt. Je bent dus zeker niet de enigste en bedenk: het is maar een periode, het gaat niet je hele leven door. :wink:
xxxx
wees sterk en vergeet ook niet dat je bijzonder bent.

Praat er met je mentor over en anders kan je misschien vragen of je misschien nog naar een andere klas overgeplaatst kan worden?

Die zitten of een niveau hoger of lager of een klas hoger of lager…

Ik welke klas zit je? Want omdat iedereen hoger of lager zit, lijkt het net alsof je in de eerste zit. Dat kan trouwens ook het geval wel zijn. Maar zo niet, vraag dan of je bij mensen in de klas mag van de vorige jaren. Want dit is het eerste jaar dat je gepest wordt toch?

Dat heb ik al eens overwogen…
Maar ik ben bang dat ik dan nog erger zal worden gepest en alles voor niets is geweest, en ik vind het wel eng om in een vreemde klas te zitten waarin ik niemand ken

Nee, het 3e. Maar nu begin ik het echt zat te worden en kan ik het gewoon niet meer aan.

Had ik helemaal hetzelfste, niets aan te doen ;s
Up& Succes.

Verander gewoon van klas!.

zoals al gezegd is zou ik als ik jou was veranderen van klas.
Want het maakt niet uit of je bij je vrienden komt, als je maar weg bent van die zielige mensen (: .En heb een grote bek terug, geloof me ze zullen schrikken omdat ze verwachten dat je niets terug zegt.
Dus ik heb een lijstje voor je gemaakt;
1.grote bek terug.
2. Met je mentor over praten.
3. elke pauze met je vrienden optrekken :wink:
4.Je absoluut niet laten kleineren,maar snel een woordje terug hebben. [komt een beetje neer op nmmr 1]
5. Snel van klas veranderen.

Bedankt voor alle reacties hier jullie hebben mij echt geholpen! Blijkbaar moet ik toch gewoon van klas veranderen…
Ik zal er met mijn moeder over praten en ik laat jullie wel weten hoe het gaat enzo

naar een andere klas?

Ik zou echt een proberen met je mentor te praten, hij/zij kan je helpen met een oplossing bedenken zoals bijvoorbeeld van klas veranderen of een gesprek houden met de hele klas.