mijn klas en een klasgenoot

Sorry ik had al tijdje geleden hierover ook gepost maar kon niet terug vinden.
Er is een jongen in mijn klas en vorig jaar vond ik hem leuk ik dacht hij mij ook hij was ook de eerste die heel aardig en gezellig deed hij ging altijd met me om en torn ging ik met mijn klas naar museum en mijn vriendin had me ingesloten met de jongen en toen vroeg ze of hij mij leuk vond hij zei ja maar ik was zo gelukkig en in de bus ging ik naast en vroeg of we verkering hadden ik ben slechthorend en was veel lawaai kon dus niet horen maarja de volgende ochtend zei hij we hebben niks. Mijn hart brak. Later ging ik praten met mijn lerares en nog een klasgenoot ik leg niet alles uit te lang maar dit jaar ik wil gewoon vrienden met hem zijn ik voel bijna niks meet voor hem maar hij doet sinds vrijdag gemeen en de klas ook ze zeggen dat ik studiebol ben en nerd van klas en dat ik mijn droombaan niet haal vanwege slechtghorendheid. Hij kan zoo lief zijn maar ook zo gemeen en mijn vaste plekje naast hem heeft een vriendin ingepikt ik geloof dat hij niks met mij temaken wil maar ik wil gewoon zoals vroeger (gezelligheid, naast elkaar zitten, samen gymen) wat moet ik doen😢 en wat moet ik doen met mijn klas ze zijn zo gemeen ze doen ook zo tegen mijn vriendin ik wil gewoon dat mijn klas aardig is en dat die ene jongen weer leuke vrienden kunnen worden
Ps sorry voor lange verhaal

Oh ik heb hem weer gevonden maar ik ben wel in de war
Ik heb een idee​:smiley::smiley:
Ik ga tegen hem zeggen dat ik het zat ben en niet meer met hem wil omgaan​:laughing::laughing:
Ik heb gehoord als je niet meer met hem omgaat dat je hem ook vergeet
En tja sorry… ik weet het ik heb echt een saai leven sorry dat ik jullie stoor😔