Mijn kat

Ik heb werkelijk waar geen idee waar ik dit moet plaatsen dus doe ik het hier.

Ik heb 2 katten, 1meisje en 1 jongentje en het zijn broer en zusjes.
Maar nu sinds vandaag miauwt mijn meisjes kat heel hard net alsof er een baby huilt.
Wat zou het kunnen zijn want ik maak me echt zorgen

Misschien is ze krols.

Ohja vergeten te zeggen.
Mijn jongens kat die probeert zegmaar steeds haar te paren, hij word binnenkort wel gecastreerd

Is dar wat aan te doen? Dat ze wat stiller kan zijn… Ja dit klinkt zielig maar ik word er gek van

Nee daar kan je niet echt iets aan veranderen. Wachten tot die tijd over is.

Verplaatst.

Ja, van tevoren weten dat poezen krols kunnen worden en haar laten steriliseren. Dat had je kunnen doen.

Dan denk ik dat je die kater iets te laat laat castreren. Hoop dat er geen misvormde katjes van komen!

^ waar slaat dat nou op?

Volgensmij weet jij niet wat castreren in houd :’)

Nee, ik verwoord het nogal raar en vaag. En ik bedoelde het niet op gemene manier @Luigi Als die kat echt krols is en die kater dekt haar dan is dat niet echt goed voor die katten. Aangezien ze uit hetzelfde nestje kwamen. Bedoelde het op een manier dat ik het echt niet hoop omdat ik het zielig vind als er iets mis zou gaan.

Kan inderdaad gewoon zijn dat ze krols is. Is ze ook erg knuffelig en doet ze dr staart steeds opzij? Die van ons ging steeds stampen, stond helemaal klaar voor onze (al gecastreerde) kater :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het kan ook zijn dat ze haar moeder kwijt is, of als ze al kittens heeft haar eigen kindjes. Ik weet verder niet hoe oud ze is en of ze al kittens heeft gehad?