Mijn kast is vol dus ik houd een Kledingsale!

Heehoi!

Mijn kledingkast puilt nogal uit, en ik vind het altijd ontzettend leuk om tussen de verkoop topics te graven of ik nog leuke items vinden kan, dus ik ga nu ook proberen om mijn kleding en enkele andere dingen te verkopen via Girlscene (Ik zal het ook op marktplaats zetten, die link komt later)
Ik heb dit verder nog nooit gedaan, dus zeg het als ik iets anders of beter moet doen?

De dingen die ik wegdoe, zal ik wegdoen omdat ik ze niet meer draag of niet leuk meer vind… Fotokwaliteit is niet mijn sterkste punt… dus je kunt me altijd noten als je een betere foto wilt (ik zal het dan proberen)

Ohja, de prijzen zijn richtprijzen, bieden is altijd oke en de verzendkosten zijn exclusief. Ik zal ingaan op serieuze biedingen!

1.Grijs jurkje van de bijenkorf, maat S. €8,-

2.Grijs shirt van de H&M, Maatlabeltje is eruit geknipt, maar het is een S.
€6,-

1. Grijs vestje van Vila in maat S, de achterkant heeft een mooi open patroontje. €8,-

1. Een strak kort rokje van de H&M. Maat S (ook hier is het labeltje uitgeknipt)
    €6,-

1. Spijkerrokje van IL’ Dolce jeans. Maat 36 €10,-

1. Kobaltblauwe jurk met vleermuismouwen van ASOS. UK 6 €12,-
    in het echt is de kleur iets feller dan op de foto… Deze jurk is mij trouwens iets te groot. Dus let even op met de maten!

---- er komt nog veel meer!