Mijn kamer, Totaal nieuw!

Ikea can help you !

Je zei dat de verhoging 10 cm is… en dan met hout ja de juiste lengte aan je vensterbank maken,zodat het de lengte van je bed/matras heeft. en dan je matras erop. Maarja als niemand in je gezin handig is, zou ik het niet doen!
of je kan ook je bed zo zetten als lovegood op de laatste foto zegt ( maar dan “boven”) tegen de muur aan

ooh zat daar haar raam…
ja dan is het wel een stom idee

Ja dat bedoelde ik! Mja weet niet hoe dat op een verdieping is, maar ik had vroeger mijn bed tegen het raam aan staan en dan overdag zat ik lekker tegen het raam aan en dan lekker boekje lezen in de zon! en ben nooit ziek geworden ook niet in de winter. Maar hangt denk ik ook af of je dubbelglas hebt etc.

owkee jah het kan ookwel hoor, maargoed alsnog met dubbelglas is je raam de plek waar het het meest toch in je kamer, daar komt kou naar binnen no matter what maar opzich zou het denkik ookwel kunnen om dat erbij aan te maken (als iemand handig is natuurlijk/ buurman/ vader/ oom/ opa)
is wel luek idee @TS kan je raam dan nog wel open??

oeh dat vind ik echt een leuk idee! dat een verlengstuk aan die verhoging bouwen.
verder heb ik niets interessants te melden :H sorry

Ja, als der raam dan niet meer open kan kan ze ook een stuk ervanaf der bed zetten/maken… en dan dat stukje vensterbank bij der raam gebruiken voor fotolijstjes/kaarsjes/ nacht"kast"je.

Maar vind die ideen van goodlooking ook erg leuk!

je kamer oogt nogal kinderachtig ? ik zou sowieso kiezen voor een andere vloer. ikzelf heb vinyl ofzoiets (zeil) maar dan heel mooi. het lijkt net echt hout en het is donker van kleur met tekst erop. echt heel mooi, van leenbakker. ten tweede zou ik nieuwe kussens kopen/maken. want dit kan niet :3 nieuwe dekbedovertreks helpen trouwens ook altijd … ehm… een leuke fateuil ofzoiets? ik snap de plattegrond en foto’s niet :frowning_face:

ik vind de plattegronden van Lovegoodx erg leuk!
persoonlijk vind ik je kamer wat rommelig en kleurloos ogen en het is ook best jammer dat je je muren niet wilt verven…de blauw-witte combinatie is een beetje saai.
voeg er anders een kleur aan toe of koop wat meubels die wat meer kleur toevoegen. zelf hou ik erg van aardetinten (taupe, bruin, crème etc.). Die kleuren kun je toevoegen aan je kamer zonder dat je de kleur blauw volledig uit je kamer weghaalt. Het idee van je vensterraam met gezellige kussens en kaarsen vind ik ook erg geslaagd, het maakt je kamer wat knusser en gezelliger.

Oke als aller eerst wil ik dit zeggen:
Jíj, hebt echt een mega room, en het is zo vet als er dan nog zo een drempel is waar een hoger gedeelte is! dat wil ik ook :frowning:

vind het eerder mini dan mega haha.

Leuke ideeën ?

• Een (open) kast die 1 hele muur in beslag neemt
  • Spullen weggooien
  • dingen pimpen (meubels)
  • Meubels erbij kopen?
  • Bedovertrek enzo (nieuw)
  • meer (kleine) schilderijtjes, fotolijstjes, bordjes (waar je op kunt schrijven, dingen aan prikken/plakken/magneten)
  • Steeds een beetje aan 1 of 2 kleuren denken. dat het een beetje matcht ;3

Uh ja. weetniet x] succes iig.

http://img696.imageshack.us/img696/6044/kamer.png

link kastje ikea : http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80157577
Ik weet niet goed wat voor vloerbedekking je hebt? Maar misschien is een tapijt wel leuk. Ik zou dat ding bij je raam vrij houden, dus niet bv je kast/bureau er te dicht bij zetten, dat lijkt me niet zo mooi. Misschien kan je gewoon een hele boel nieuwe kussens kopen? Ik heb geen andere ideeën voor dat hoekje. Ik zou ook geen te grote bureau kopen, je kamer is niet heel erg groot. En als je budget echt niet uitmaakt, zou ik een laptop kopen, want fat is véél handiger & mooier op een tienerkamer (vind ik :grinning:)

Wat ik ook heel leuk vind, is zo een kaptafeltje. Ik weet niet waar je dat zou kunnen vinden, maar daar kan je dan al je haarspulletjes, juwelen, make-up enz leggen! (heb ik altijd gewild :grinning:)

succes

1 vraag hoor :stuck_out_tongue:, waar heb je haar bed neergezet… (want als je beetje hebt gekeken naar de afmetingen weet je dat die ene 3 meter aan de linkerkant over de gehele lengte gaat en dus met dat stuk van het raam erbij :stuck_out_tongue:)

just curious :stuck_out_tongue:

http://i39.tinypic.com/jgqjiq.jpg

oooja, dan klopt dat niet! Dan zou het bed tot voorbij het raam komen, das ook niet echt mooi :slightly_smiling_face:

Haha, Lovegoodx heeft er zin in. :stuck_out_tongue:

Haha, inderdaaaad, maar ik vind haar ideeën wel heel leuk (=

tjah ik verveel me heb geen zin om te leren

oops… dubbel en thnx noob