heeey mijn kamer is super klein en niet gezelig weten jullie hoe je je kamer
groter en knusser krijgt
Lichte muren, of een spiegelmuur maken.
oke ga ik doen
up
kussens, kaarsen, kleedjes, foto’s…?
Iig zorgen dat je dekens en gordijnen hebt die je zelf ook heel leuk vindt. Haha klinkt dom want ik denk eigenlijk niet dat iemand graag onder lelijke dekens slaapt. Maarja, heb zelf veel rood/roze/paars in mijn erg kleine kamer en die kleuren zien er best gezellig uit zo.
om je kamer groter te laten lijken kan je een spiegel tegenover het raam plaatsen, want dan krijgt je kamer meer lichtinval ( heb ik ook gedaan, want mijn kamer is superklein…)
en het is ook wel handig om niet je hele kamer vol te proppen met meubels^^
Ik heb ook een echt hele erge kleine kamer, en om mijn kamer groter te laten lijken heb ik mijn bed tegen een van de lange muren gezet, en de andere lange muur over de hele lengte een bureau. Klinkt heel raar misschien maar door lange meubels tegen lange muren te plaatsen lijkt je kamer dieper.
Wat hierboven staat en tegen de muur waar je raam staat je bed plaatsen. Omdat daar maar weinig meubels tegen kunnen en je bed (neem ik aan) laag is. Maar verder… veel lichte kleuren dus, wit, gordijnen, raam open laten (bedoel dat je er geen kast voor moet plaatsen :’)) en euh, wat ik had (ik heb ook een mega kleine kamer gehad) is tegen een muur waar mijn bed tegen stond een heel groot doek (grdijn) gedrapeerd (gebroken wit) opgehangen. Het leek net of daar achter nog een hele ruimte stond. Maar dat was puur schijn, namelijk niks :'3
succes (: en sorry voor de vaagheid, kan heel moeilijk virtueel uitleggen!
haha heel erg bedankt iedereen door jullie is mijn kamer nu gezellig en een stuk ! groter