mijn jongen of niet...

Ik vind een jongen leuk van mijn school, hij zit niet bij mij in de klas maar wel in mijn jaar. We spreken wel eens af op feestjes maar dan ook met anderen erbij. Op het eerste feestje waar hij ook kwam deden we doen durf of de waarheid moesten we 5 seconden zoenen op de mond zonder tong. Maar toen de anderen de andere kant op keek zoende hij me wel met tong. De week daarna kon hij niet dus is er ook niet veel gebeurd. Toen hadden we een gesprek op skype waarbij hij zei dat hij iets voor me voelde… Hij had me dus gezoend en dat gezegd en nu wist ik niet meer of we nou wel of niet iets hadden dus dat vroeg ik (via watsapp) en toen zei hij: ‘Ik dacht van niet eerlijk gezegd.’ De week daarna gingen we bij hem feesten en zijn ouders waren niet thuis. We waren met 3 jongens (waaronder hem) en alleen ik als meisje. Het was supergezellig maar na een tijdje ging hij de hele tijd aan mijn kont zitten en daarna ook aan mijn borsten als de anderen niet keken. Ik vond het heel fijn maar nu weet ik dus niet meer of hij gewoon een player is of dat hij me echt leuk vind?

hmm, moeilijk! Weet je misschien iets over zijn verleden? Heeft hij met veel meisjes contact of doet hij vaker zo?

Ik zou het echt niet tof vinden als een jongen ineens aan me zit, of hij me nou leuk vind of niet. Gezien de ‘snelheid’ die erin zit komt het mij over alsof hij alleen een pleziertje wilt.

Hm ja inderdaad. Anders vraagt hij je eerst wel verkering lijkt mij.

Nu ben ik vrij ouderwets in dat soort dingen hoor, haha.

Als hij zo snel aan je gaat zitten zou ik er mee stoppen…

Bedankt voor het advies iedereen. Een goede vriendin van mij zegt dat hij tegen haar zei dat hij me wel leuk vind maar dat hij het te snel vind gaan… ik snap nu echt niet wat hij bedoeld want hij begon niet andersom?

Iemand zei dat hij ook wel eens foute grapjes maakt en een beetje flirt met haar maar misschien is ze jaloers want zij vind hem ook leuk…

Ik gok zo op player. Gewoon niets doen op lichamelijk gebied behalve zoenen voor een tijdje en dan kom je er vanzelf wel achter of hij alleen voor het fysieke er is of dat hij je echt leuk vind.

Dingen hoeven niet snel te gaan, je hebt je hele leven nog (:, verder snap ik dat je het stiekem wel leuk vind als hij aan je zit, maar denk ook aan je eigen normen en waarden he! Je hoeft niet makkelijk te doen zodat een jongen je leuk vind. Als advies zou ik geven maak het hem een beetje moeilijk, en hou je ogen ook open voor andere jongens. (stiekem zijn jongens vaan snel jaloers, dat kan je in je voordeel gebruiken :x) Als je wat moeilijk doet, denk aan een beetje flirten maar niks toegeven, praten tegen hem maar ook tegen andere jongens, soms wat aandacht bij hem halen en ook bij andere jongens, dan merk je vanzelf wel of hij moeite wilt doen om jou de zijne te maken ^^

Hij zegt dat hij me wel leuk vind maar dat het te ingewikkeld is, omdat hij iemand anders ook nog steeds leuk vindt maar diegene vind hem niet leuk! Ik denk dat ik gewoon wacht tot hij een move maakt, want anders lijkt het als of ik achter hem aan loop…

Ik zou hem lekker dumpen…

Maar ik vindt hem echt heel leuk! Ik voel me echt super wanhopig…

Umg, ik stel me nu voor dat 2 basisschoolkindjes aan elkaar zitten :’’’(

Zeg hem waar je grenzen zijn en dat hij van je af moet blijven. Maar volgens mij moet je deze gast gewoon dumpen. Zo ‘leuk’ klinkt hij namelijk niet. jongens die je seksueel misbruiken zijn niet leuk