Mijn Ipod.. Problemen

Hee meiden! :slightly_smiling_face:

Ik heb dus wat problemen met m’n ipod. :confused:

• de batterij is onwijs snel leeg; als ik hem heel de nacht heb laten laden is de batterij 100%, als ik de oplader eruit haal binnen 1 SECONDE staat de battterij op 40%.
    Gisteren haalde ik de oplader er uit en hij viel zelfs gelijk uit.
  • safari werkt weinig tot niet, als ik de oplader er in doe opeens wel.
  • zelfde met twitter
  • bij twitter staat opeens overal als tijd; 1 seconde
  • m’n ipod had zelf de tijd gewijzigd in 1 januari 1970

ZUUCHT en ik heb hem nog maar 2 maanden ofzo, als het niet korter is. :confused:
En ik heb hem nog NOOIT laten vallen of er is nooit regen opgekomen.
Grr, heeft 1 van jullie dit ook gehad? Wat moet ik doen?

Liefs

Er mee teruggaan voor de garantie ! :slightly_smiling_face:

proberen te resetten? Helemaal leeg is ie dan weer en dan zou hij het weer moeten doen? Anders ermee terug naar de winkel?

Oke, ga ik proberen! Ja ik heb hem van bol.com dus dan ga ik meestal minder snel ‘naar de winkel’, omdat ik dan niet over een menselijk iets kan praten wat het probleem is haha.
Fijn google werkt ook niet meer ( was het al aan het googlen)

Hoe reset je een ipod? Hahahha wat ben ik dom als google niet werkt :’)

Schakel hold in en daarna weer uit. Vervolgens druk je menuknop en de middenknop tot het Apple-logo op het scherm verschijnt. Dit duurt ongeveer zo’n 6 tot 10 seconden. Het kan wel zijn dat je dit enkele keren moet herhalen.

^ oke is dat echt resetten? Is dat noet gewoon aan en uit zetten? Haha ik ga het proberen

^

Dat denk ik toch ^^ Ik vertrouw google.
En ik heb dit zelf ook al een keer gedaan.
BTW staat dat niet gewoon in je handleiding van je Ipod?

Dit is denk ik het resetten van een gewone ipod, zij heeft volgens mij een ipod touch (?). Een ipod touch resetten moet je denkik doen via de pc.

Ik heb ook eens gehad dat mijn iPod kapot was (hij blokkeerde steeds middenin bepaalde liedjes). Ik heb hem dan opgestuurd naar Apple voor garantie, zij hebben hem dan helemaal gereset en toen was hij weer in orde… Als ik jou was zou ik ook niet wachten en hem gewoon opsturen.

Jep ik heb een ipod touch, haha, sorry dat ik dat er niet bik had gezet! Dankje!
In het boekje staat niks over de batterij… Behalve dat je er geen garantie op krijgt als het geen fabrieksfout is ofzo…

Oke, dankjewel! :slightly_smiling_face:

Mee eens (: gewoon opsturen en laten resetten (;

Wacht, zijn dan ook de problemen met de batterij weg? Haha :’)

Ik denk dat ze m dan helemaal weer in orde maken (denk ik? ;$) ?

Ik denk dat ze m dan helemaal weer in orde maken (denk ik? ;$) ?

Dat heb ik nu ook! Safari weigert het meeste van de tijd te laden, en ineens was de tijd ook verzet…

Gelukkig valt m’n batterij wel nog mee (:

Ja ik hoop het!
Ik ga hem sowieso opsturen :slightly_smiling_face:

Als het niet lukt met resetten, dan zou je er gewoon mee kunnen gaan naar de winkel hoor. En idd laten opsturen. Volgens mij duurt het 2 weken.

Je kan hem proberen te resetten, en anders gewoon terug gaan naar de winkel. Je hebt als het goed is 2 jaar garantie, en vaak krijg je gewoon een nieuwe!