Mijn internet-date *wenkbrauwwiebel*

helemaal mee eens!

Zoooooo leuk!
Veel geluk samen! :slightly_smiling_face:

Oooooooooohmygoooood =D Dat is zó ontzettend romantisch. Om jaloers op te zijn! Ö

wenkbrauwwiebel hahahahaa !

Cute! :grinning:

waarom kan ik nou nooit zo’n jongen vinden?
en als ik denk er een gevonden te hebben, blijkt het een player te zijn en gaat hij er binnen de kortste keren met een ander vandoor

ah wat leuk =)

aah thnx iedereen! :grinning:

Ik ben ook echt blij omdat ik ook altijd dacht dat zo’n jongens gewoon niet bestonden haha, maar dus wel <3
Nu hoop ik alleen dat ik het niet verpest ofzo :expressionless:

Oooooh zo romantisch! <3
Veel geluk samen!

(snap alleen het hotel-gedeelte niet, sorry xD)

Aawh wat lief! :grin:
Leuk voor je ^^
Veel geluk [samen?] :laughing:

Dit is echt liefff!
Ik zie ook al helemaal voor me hoe hij je gedragen heeft;p haha

aaaah super leuk! :grinning:
veel geluk nog samen :slightly_smiling_face:
wonen jullie ver van elkaar vandaan?

ja we wonen echt HEEL ver van elkaar…namelijk 223 km :expressionless: dus we moeten maar even kijken hoe we het in godsnaam kunnen laten werken…OF het kan werken

howww romantic!^^
wowie dat is idd wel erg ver weg. Maarja misschien moet je het zo bekijken: dan is het als jullie elkaar dan na een langer tijdje weer zien, elke keer weer speciaal:)

Echt super leuk!

Maar wat ik me altijd afvraag is waar je dan zoon jongen vind, want er zijn toch veel sites waar de jongens/mannen maar op 1 ding uit zijn of ligt dat aan mij?

Nouja ik had m van zo’n muziekdownloadprogramma (wat een woord zeg :stuck_out_tongue:), ik verveelde me en was wat rond aan het kijken op profielen van andere gebruikers en je kunt zien wie jouw profiel bekijkt, diegene dan aanklikken om er mee te praten. Nouja, ik klikte schijnbaar ook op zijn profiel, en hij klikte mij aan en begon tegen me te praten, waarom ik naar m zat te loeren hahah :stuck_out_tongue:

FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTOFOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO !

hahahah ik denk niet dat ie het leuk gaat vinden als ik hier een foto van m neerzet :stuck_out_tongue:

Ahh vet coooll =D