Mijn internet-date *wenkbrauwwiebel*

Super leuk!

Klinkt echt super! (:
Ik wordt er gewoon jaloers van, haha.
Maar heel veel geluk samen.

Tof voor je dat 't zo leuk was!

Wat lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef

aahww wat leukk!:smiley:

supervet;d
kheb mijn vriend ook leren kennen via internet=).
heb inmiddels een halfjaar en ken um al stuk langer =).
hoop dat het bij jou ook wat word;D!

hahah nee volgens mij ook niet haha hxD

aah wat lief .!
waarom doen jongens nooit zo bij mij

Aaaw wat schattigggg! *puppyogen*

Volgens mij was ik dat, hahaha. ik ken ook een jongen van internet. ik ben 13 en hij is 17 en ik ken hem in november 3 jaar. Ik wil ook heel graag met hem afspreken en hij ook met mij. alleen, mijn vader heeft eind januari alle gesprekken gelezen en dat vond ik dus echt niet leuk. er stonden gewoon dingen in waar ik me nu voor schaam tegenover mijn vader, echt vreselijk. gewoon dingen die niemand hoeft te weten, weet je wel. :flushed: Ik moest hem eigenlijk verwijderen, maar toen heb ik gesmeekt of ik hem mocht houden en dat mocht uiteindelijk, als we maar gewoon een beetje rustig aan deden. ik had hem alles verteld, en sinds dien negeerde hij me. hij heeft me toen 3 maanden genegeerd en zelfs verwijderd, van msn af. de laatste weken praten we weer met elkaar, en de laatste dagen zelfs weer als eerst. een vriendin en ik hebben hem ook gebeld want ik wist zijn thuisnummer, maar niet zijn mobielenummer. we kregen eerst z’n moeder aan de telefoon, en daarna hem zelf. ik vond het zó eng. het was de eerste keer dat ik zijn stem hoorde. nouja, ik had weleens filmpjes enzo van hem gezien met vrienden of uitgaan ofzo, maar nooit zo echt aan de telefoon. hij had het gewoon tegen míj. ongelofelijk. hij zei dat ie ons niet kon verstaan, maar hij wist goed dat ik het was. we hadden namelijk een andere naam verzonnen. even later sprak ik hem dus weer op msn, want hij had me dus weer toegevoegd. hij zei ook dat ie heel vaak aan me had gedacht enzo. ik heb hem ook gevraagd waarom hij me negeerde en verwijderde. hij zei; het ging nu toch de verkeerde kant op. er moest toch ooit een einde aan komen. je kent me niet en ik ken jou niet, ik heb je nog nooit gezien. naja ik vond het best wel onzin maar aan de andere kant dacht ik; het is wel waar, hij heeft wel gelijk. ookal heb ik hem aan de telefoon gezien, weet ik dat het niet zo’n oude man is of een meisje die zich fake voordoet, of weet ik veel, hij is gewoon echt. ik heb zn hyves, ik heb zn stem dus gehoord, hij staat in het telefoonboek, en ik heb hem voor de webcam gezien.

nu sla ik geen gesprekgeschiedenis meer op haha. ik heb er dikke scheit aan wat andere ervan denken. ik vind hem nog steeds wel leuk, ookal zie ik hem eigenlijk als me allerbeste vriend. ik ben niet meer verliefd op hem, maar dat ben ik zéker wel geweest, en nog super lang ook. sowieso een jaar achter elkaar, en ook nog tussendoor een paar keer. maargoed, nu weet ik 't niet, wat ik voor hem voel. ik vind hem vet lief en ook leuk, maar ik denk niet dat ik nog verliefd op hem ben.

ik ben heel blij dat ik zo iemand ken als hem. ik kan alles aan hem kwijt, hij weet ook echt alles van me, we praten over alles. we hebben soms ook weleens ruzie, maar dat hoort er gewoon bij, vind ik. dan komt het meestal heel snel weer goed. ik weet ook dat ie niks meer met me wil en daar kan ik gewoon mee leven hoor, ik weet toch wel dat het niks kan worden tussen ons. hij woont 85 km van me vandaan, ongeveer een uur rijden met de auto en mijn vader vermoordt hem volgens mij als hij 'm ziet.

haha sorry dat ik zo m’n eigen verhaal vertel maar ik wilde het gewoon even kwijt. :kissing:

Liefs, xx.

Wat leeeeuk :grinning:

Ah, echt heel leuk!

Wat leuk! Klinkt idd net als in de film haha!

Lief!!

Leuk voor je! :hugs:

leuk! lief dat hij bleef slapen enzo =)

:smiling_face_with_three_hearts: it’s a lovestory baby just say yes aaaaaaaaaaaaaaaaaw zooo lief
echt een lovestory

super :grinning:

wat sweet!
ik wil ook afspreken met mijn internet vriend maar dat durf ik niet. I’m too shy :flushed:

AAHHH! Dat is zoo sweet!! :couple_with_heart_woman_man:

haha, wenkbrauwkriebel :’)

klinkt echt heel leuk, veel plezier nog met 'm!