Mijn internet-date *wenkbrauwwiebel*

Nou goed, ik heb laatst een topic gestart over het wel of niet afspreken met een jongen die je van internet kent en sommige mensen vroegen om te laten weten hoe het was gegaan als ik het zou doen.

Ra ra: ik heb met m afgesproken! En ik ben zo blij dat ik dat heb gedaan!
Het was gewoon perfect <3 Zo lief en romantisch en geweldig! Net als in de film haha :grinning:

Ik wil best het verhaal helemaal vertellen maar dat wordt dan een lange post, dus daarom nu maar even een conclusie! De geïnteresseerden onder ons moeten zich maar even melden voor het complete verhaal haha

Ik ben blij :grinning: en in looove

Ik ben wel nieuwsgierig, 't klinkt leuk. xD

Ik ook haha.

Oe, vertel! (:

aaah, leuk! :grinning: geïnteresseerd

*wenkbrauwwiebel*

XD Haha!!

Maar ik ben wel benieuwd, vertel!

ik ben ook nieuwschierig vertel maaar:L$

Nu willen we het in details weten *wenkbrauwwiebel*

zulke posts maken girlscene leuk vind ik

Haha, ik had dat andere topic ook gezien ja!
Maar er zijn natuurlijk ook mensen die het anders vergaat met internetdates… Altijd blijven oppassen dus, en op n drukke plaats afspreken;)

VERTEL
haha leuwk
was jij dat meisje die wou afspreken ( 13jaar of zo ?) waar van iedereen dagt dt het zoon pedo was ? xD

Ik ben ook wel nieuwsgierig. :smirk:

jaaa&jaaaaaaa
ik houd van liefde/liefhebbende mensen/stelletjes xD

same here…

haha oke :grinning: Nou ik had dus met m afgesproken en ik was door omstandigheden te laat, ik nog een hele stilettorun gehouden om op tijd te komen maar dat was helaas niet gelukt, maar gelukkig was hij ook te laat dus had ie niet lang hoeven wachten :slightly_smiling_face: we hadden meteen een gesprek, t klikte meteen en ik voelde me ook al helemaal op mn gemak. We liepen eigenlijk best al snel hand in hand haha.

Toen gingen we naar een bar, t was niet zo druk enzo en hij deed meteen een arm om mij heen toen we zaten. We hadden echt veel lol enzo en we hadden gewoon ook een leuk gesprek en gewoon ineens midden in ons gesprek zoent ie me :grinning: nou ik heb nog nooit zo’n lange zoen gehad :grinning: en toen zei hij dat ie echt helemaal geen spijt had dat ie was gekomen ofzo. Nouja, na een tijdje (de tijd ging echt heel snel) ging die bar dicht en gingen we maar naar een andere, daar bleven we ook tot ie dicht ging. Mn beste vriend belde nog waar ik ergens was en dus kwam die ons wel nog even vergezellen toen bleek dat hij in de buurt was. En toen ik naar het toilet was heeft hij tegen mn beste vriend gezegd hoe leuk hij mij vond en dat hij mij veel vaker wilde gaan zien en allemaal andere lieve dingen :stuck_out_tongue:

Omdat het al zo laat was kon hij eigenlijk niet meer naar huis (er reden geen treinen meer enzo), en het regende en was koud enzo. Het was de bedoeling dat hij mij terug zou brengen naar mn hotel en dan zou hij wel kijken hoe hij thuiskwam zei hij maar ik vond dat ie gewoon maar met me mee moest.
Hij droeg me zelfs nog een stukje omdat ik pijn aan mn voeten had haha.
Aangekomen in het hotel zijn we maar op bed gaan liggen omdat we erg moe waren en toen zijn we in slaap gevallen haha :stuck_out_tongue:

Nouja uiteindelijk issie dus blijven slapen, er is niks gebeurd verder omdat ik dat niet wilde zo op een eerste date maar dat wist ie ook wel al en hij heeft verder ook niks echt geprobeerd, en we hebben alleen nog maar liggen knuffelen en zoenen in bed 's morgens :grinning: Ik hem terug gebracht naar het station en toen zei hij dat ie zeker wist dat ie me nog heel vaak ging zien en hij vroeg of ik snel nog een keer kwam en 's avonds weer op msn vroeg ie dat weer dus ik vroeg aan hem wat ie dan wilde gaan doen, en hij zo: maakt me niks uit, zeg jij het maar want alles is gezellig met jou!

Nouja, het was superlief en ik kon echt zo enorm mezelf zijn enzo en nouja ik vond t echt perfect <333

haha nee, die hebben we nooit meer terug gezien geloof ik :stuck_out_tongue: ik ben 18 :stuck_out_tongue:

Ah, Super leuk =)
Zo zie je maar weer, dat het niet áltijd een pedo is =)
Veel plezier met hem!
<3

WHAAAAA supervet.
ik wil ook een vriendje, of tenminste iemand die zo bij mij doet :frowning_face:

Wat schattig :relieved:

:smiling_face_with_three_hearts: