Mijn hoofd verstaat mijn hart niet meer, door jou !

Zaterdagavond 18-04-2009. ik hoor hard de ringtone, All the single ladies, all the single ladies put up your hands ! , mijn telefoon gaat. Ik ren erheen, en wat zien mijn ogen nou! een grote rilling, die ik nooit eerder heb gevoeld gaat door mijn lijf. Met grote letters staat daar de naam van mijn ex-vriendje in mijn telefoon. Al was het maanden/ maanden geleden dat we wat hadden het hartje heb ik nooit bij zijn naam weggehaald ! en ookal spraken we nog weleens onzinnige taal! , hebben we nog enkele keren gebelt, het contact was al maanden verwatert. Al heb ik tijden gehoopt als mijn telefoon ging dat hij het was.

Ik hoef niet na te denken, en neem de telefoon gelijk op met een Hallo!
hij vraagt hoe het met me gaat, en ik kan niet beschrijven wat voor gevoel er door mijn lijf ging, Al die andere jongens die achter me aanlopen die moeite voor me doen, en rozen sturen! Ik kwam erachter dat het allemaal Niks betekende ik voelde niks voor hen maar voor mijn exvriend!

We praten, en praten… en hangen dan op! hij beloofd me nog een keer te bellen die avond… Die avond ga ik met de meiden op stap! het was lady’snight. Maar wat ik ook doe, mijn hoofd blijft denken aan zijn stem. Och hij heeft een hemelse stem , zo mooooi! :slightly_smiling_face:
Maar hij belt niet, elke keer als mijn telefoon het geluidje maakt van eens sms, buig ik teleurstellend mijn hoofd! het is niet hij het is 1 van die andere jongens.

Zondag, vraagt hij of ik af kan spreken, maar ik ging naar een vriendin. Dinsdag hetzelfde! ik stap net bij een vriendin naar binnen, of mijn telefoon gaat alweer… Woensdag belt hij laat, en neem ik niet op! ik stuur hem een sms, maar ontvang maar niks terug. Donderdag belt hij mij, en beloofd hij nog een keer te bellen die avond, maar mijn telefoon blijft stil ! vrijdag denk ik laat ik hem eens bellen!. Maar hij ging naar een camping, tot en met dinsdag hij beloofd om die avond nog te smsen,

Maar netzoals die zaterdag die donderdag blijft ook dan mijn telefoon maar stil! en ik had mezelf voorgenomen, dat als hij zich nu niet aan zijn belofte hield. ik hem moest laten gaan! maar laten gaan komt niet in mijn woordenboek voor, Tenminste niet in die van hem !
Een beetje boos, teleurgesteld en angstig stuur ik hem een sms ; ’ je komt zelfs kleine beloftes niet na volgens mij ben je gewoon kei hard aan het liegen…

En nu komt de spijt, de spijt van die sms… Heb ik er wel goed aangedaan? hij is toch gezellig met zijn vrienden! … en toch hoop ik elke seconde van de dag dat ik All the single ladies hoor… , gewoon om heel even de rillingen te voelen! de opluchting te hebben, en zijn stem maar voor heel even te horen…

Ik geloof dat ik nog steeds van hem houd :blush:

TIPS ?
Wat zouden jullie doen, als je vrienden je waarschuwen, Maar je beste vriendin zegt, dat hij misschien echt wel verandert is omdat ze hem nog nooit zoveel moeite heeft zien doen voor een meisje. …

Waarom is 't je ex-vriend? Niet voor niets, neem ik aan?

Ik zou hem gewoon uit je hoofd zetten, in ieder geval proberen, zo te horen heb je genoeg andere aanbidders.

Maar die andere jongens, die doen me niks! ik geef niets om ze… en als je zou weten hoe perfect we samen zijn, Oke’ als buitenstaander zou ik ook zeggen je zet hem uit je hoofd…

Maar echte liefde , valt niet te vergeten! en kun je niet zomaar uit je hoofd wissen om ergens anders een nieuwe start te beginnen!

Moet ik nu afwachten :anguished:?

Als ik jou was zou ik naar hem sms-en:
Het spijt me van dat smsje.
Ik had niet zo’n goeie bui.

zo iets??
xx success

Nha eigenlijk vind ik dat hij sorry moet zeggen, hij zegt steeds dat hij zal bellen/ smsen alleen doet dat niet ! Maarja ; misschien hoop ik wel te veel dat het goed komt ! :flushed:

Volgens mij is hij je keihard aan het playen.
Hij is niet voor niets je ex, ik denk dat hij je …
Nja weet niet wat hij wil. :S
x

Jeetje, dat die andere jongens je nu niets doen zegt toch niet dat er nooit meer een jongen (op die ex na) die je wel wat doet ?

Ik zou gewoon afwachten want jouw ex (niets voor niets ex?) komt inderdaad die kleine beloftes niet na en houdt je aan het lijntje. Je hebt nog je hele leven om met iemand een relatie te beginnen, slow down en wacht tot de juiste jongen. :3

Je moet eraan blijven denken waarom het je ex was, jullie hadden iets maar dat is nu over.
Ik vind het wel raar van hem dat hij belooft te bellen enzo en hij laat bijna niks van zich horen, misschien heeft hij een goede reden (dat hij je misschien terugwil, maar nog niet zeker weet of jij hetzelfde wil)

wie heeft het eigenlijk uitgemaakt?
succes verder, ik zou afwachten.

Nha kijk ik heb het uitgemaakt omdat hij zijn andere ex ( in een ander land, waar hij eerst naar verhuist was ) nog niet vergeten was! alleen hij wilde echt voor me vechten! , en als hij een relatie zou willen dat met mij zou zijn… maar misschien zijn dat wel gewoon mooie praatjes, al heeft hij al wel veel moeite voor me gedaan…

Dus toen had ik het uitgemaakt, met het idee dat het wel goed zou komen…