Mijn hoofd is een rommel

hii,
uhmm het is mijn eerste keer hier op en vind het best spannend.
maar daar gaat het niet om.

in april 2021 kreeg ik een nieuwe vriendengroep. deze vriendengroep vond ik echt hartstikke leuk en heb ook een erg leuke tijd gehad. nou is het contact een beetje afgedwaald na de zomervakantie. een van mijn beste vrienden. vogel noemen we hem, is uit het niets gestopt met contacteren na mij. hiervoor hadden we hele dagen gespreken over van alles en nog wat. vaak dachten mede klasgenoten dat wij een relatie hadden of elkaar leuk vonden. het was zo erg dat zelfs de leraren het begonnen te denken.
nou heeft het mij heel erg aan het denken gezet. ik was allemaal dingen aan het bedenken waarom hij mij ineens niet meer wou spreken.
16 december vroeg ik aan een vriendin van hem ook van mij of ik moet beginnen weer met de vriendschap aangezien ik hem eigenlijk stiekem leuk vind. daar ben ik pas later achtergekomen. die vriendin zij dus dat ik het maar beter niet kon proberen want hij wou geen vrienden meer zijn.
even later zei mijn beste vriendin, dat zei misschien wel degene is die ons uit elkaar haalt. dat zei dingen zegt tegen vogel over mij die niet waar zijn zodat hij alleen maar aandacht voor haar had.
die avond was ik samen met een vriendin en de vriendin die met de tip kwam over de andere vriendin. het spijt me dat het zo ingewikkeld is. we hadden naagevraagd of het waar was waarop vogel vervolgens antwoorde met dat hij dat nooit had gezegt.
even later kwam hij erachter wie dat tegen mij had gezegt, ik had hem gevraagd of dit tussen ons kon blijven en hij zei ‘‘dat kan’’ toen hebben we elkaar niet meer gesproken.

ik denk dat het nog geen 5 minuten later was want toen kreeg ik een berichtje van die vriendin die tegen mij had gezegd dat vogel geen vrienden meer wou zijn. het was een screenshot van een snap gesprek tussen haar en vogel waarin hij zei dat ik kon denken dat er nog een vriendschap kan komen maar dat hij er niet zo over dacht.
dit heeft mij die avond veel pijn gedaan. daarna hebben we elkaar alleen op zaterdag gesproken wat niet meer helemaal helder was aangezien ik aangeschoten was.

tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet waarom hij geen vrienden meer wilt zijn.

het tweede deel is dat ik in diezelfde tijd mijn vader heb gehoord. het was dinsdag en ik zat in een goeie mood. ik liep dansend op tiktok nummers naar boven ik wou mijn ipad pakken om youtube te kijken. laat ik voorop stellen dat ik het heel lastig vind om hierover te praten en dat ik nog nooit dit aan iemand heb vertelt.
toen ik eenmaal boven aankom hoorde ik gepraat. het kwam uit de badkamer naast mijn kamer. ik zette de muziek stop en luisterde. ik kwam er al snel genoeg achter dat het mijn stiefvader is die ik als vader aangezien ik 3 maanden was toen mijn ouders uit elkaar gingen. hij praatte engels wat ik raar vind aangezien hij normaal geen engels kan. en hij had het de hele tijd over boobs en allemaal andere dingen. ik ben meteen naar beneden gerend en heb bij de wc gestaan. ik denk er ook graag niet aan terug, maar is dit nu cheaten?

door dit en de vriendschap zit mijn hoofd echt te vol.

ik moest dit even kwijt, ik heb dus geen vraag. ik hoop alleen dat mijn hoofd nu wat minder een rommel is.

Groetjes