Mijn hond..

[b][i]Ik wil me verhaal kwijt over iemand die ik heel erg mis… mijn hondje…

13 jaar was jij me beste vriendje, me ouders hadden m gekocht toen ik 2 jaar was, toen ik 4 was gingen me ouders scheiden… en jij, jij ging van huis na huis… met papa mee, naar me oom & tante, na een kennis, na me oom & tante, na me opa & oma… waar je uit eindelijk bleef omdat wij elkaar dan nog konden zien! Je was namelijk mijn beste vriendje… Elke dag kwam ik bij oma om je even te zien, ik kon alles met je, en ik was ook de enige die aan je mocht komen, zodra een ander jong kindje bij je kwam begon je te grommen… bij mij niet… vorig jaar december was je erg ziek, at niet meer, liep niet meer, je bleef stokstijf in je mandje liggen… we gingen naar de dierenarts en die zei dat t echt niet langer kon… maar omdat het een vrijdag was mochten we je maandag laten in slapen… maar elk uur moesten we even bij je komen kijken, of je zelf rustig was gegaan… alles ging goed! zaterdag kwamen we beneden en gek genoeg, jij stond als de oude vrolijk onder aan de trap te kwispelen, en zetten je eten neer, en at het als een gek op! Je was weer beter alles ging weer goed! Ik was dol gelukkig! Zo is het al die tijd goed gegaan… toen k af gelopen zomer op vakantie was, kregen we t telefoontje… je was ingeslapen… je kon niet meer, ik was kapot… echt kapot… me vakantie had k niks anders gedaan als huilen, huilen, huilen… mijn beste vriendje, mijn hondje was weg… voor altijd zonder afscheid… maar je was op, al die tijd heb je gestreden… is wat de dokter zei, je had een nier ziekte & zonder wat te laten merken bleef je door gaan! Je was sterk maar toch was je zo op… je hebt je verdiende rust… & je blijft mijn beste vriendje… vaak denk ik terug aan hoe je bij me kon liggen, hoe ik om je kon lachen, hoe lief je was, en hoe blij je was als je me weer zag & als ik jou zag! jij was t hondje die me herinneringen geeft & gaf aan toen me ouders nog samen waren! je hebt veel mee gemaakt als pup zijnde, maar toch 13 jaar geworden… niemand snapt hoeveel verdriet je om een hondje kan hebben… zelf heb k dat ook nooit begrepen… maar sinds jij weg bent weet ik hoe het voelt, en hoe leeg je leven is & hoe vol die door jou was!

Ik mis je… :cry:[/i][/b]

Ah hoe schattig, veel sterkte ik ken het gevoel

Heel erg bedankt… :couplekiss_man_woman:

Veel sterkte! :sob::muscle:

Dankjewel :couplekiss_man_woman:

Sterkte meid! :sob::muscle:

Dank jullie wel :couplekiss_man_woman::couplekiss_man_woman:

:sob::muscle:
Sterkte! Ik heb ook een hond thuis wat echt achteruit gaat… dus 1 van deze dagen zijn haar laatste :cry:

pff, ik snap je situatie! Grijp je kans als die gecremeerd of wat dan ook wordt! Het blijft je pijn doen als je dat niet hebt kunnen doen! Sterkte<3

Upje?

:sob::muscle:

Sterkte!

Maar waarom up je dit?

thenkss