Mijn hart verovert en gebroken :(

Hallo Meiden!
Ik heb zo’n te gekke vakantie gehad… maar het is zo kut afgelopen, dat ik gewoon als ik eraan denk… spontaan weer begin te huilen.

Ik ben deze vakantie Verliefd geweest op S
op de 1e dag dat ik aankwam in Italie, zag ik hem s’avonds zitten op het terras bij ons op de camping.
We hadden meteen oogcontact, maar ik durfde geen actie te ondernemen.
Ik hoorde dat hij Nederlands was, omdat hij iets riep naar een jongen die hij blijkbaar kende… ook wist ik dat hij zestien was omdat hij bier dronk.
S’avonds ontmoete mij stiefzus andere jongens… ze waren aardig, maar ik vond die jongen van het terras toch intressanter… hij had krullen, dus noemde ik hem voor een tijdje Krullie.
Mijn 2 stiefzussen wisten dus van Krullie, en ze moedigde me allemaal aan. En naar een paar dagen oogcontact, sprak ik hem aan.
Het ging echt heel erg stroefjes, er waren ongemakkelijke stilte’s maar na een uur ging het beter.
We dwaalde een beetje rond de camping en gingen ergens weer zitten.
Hij begon weer heeltijd oogcontact te maken, en hij kon heel goed opschieten met het vakantievriendje van mijn stiefzus… de ongemakkelijke stilte’s waren dus weg.
Hij vertelde veel over zichzelf en ik luisterde aandachtig… hij ook naar mij… ik vond hem echt Bloedgeil…
Die avond daarop gingen we uit… we gingen naar ‘Caneva’ in discotheek daar in de buurt.
Ik leende hem 12 euro omdat hij zijn geld vergeten was, en hij kocht een bacardi cola en we gingen ergens zitten om te praten… zijn vriend T zat erbij en ondertussen als S even wegwas vroeg ik wat S zijn ervaring met meisjes was ’ mwoa weinig ’ antwoorde T
Toen hij terugkwam begon ik een beetje met S te klooien ’ ik zei dat ik met mijn stiefzus altijd lepeltje lepeltje ging liggen en dat hij dat ook eens moest proberen met T ’
Hij begon te lachen en antwoorde ’ Nee joh. dat doe ik niet met hem maar… met jou wil ik het wel proberen ’ * knipoog *
Ik kreeg het helemaal warm en hij pakte mijn hand…
en zo zijn we hand in hand samen naar huis gelopen.
De volgende avond, besloten we met onze groep naar het gardameer te lopen, maar de poort was rond 11 uur dicht dus gingen we er rond 10 uur heen.
Daar gingen Steven en ik ergens rustig zitten, we knuffelde een beetje en daar was ook ons eerste zoen.
Het was zo fijn en hij kon gewoon perfect zoenen… ik was helemaal verliefd.
En ik heb behoorlijk veel ervaring met Jongens maar ik ben nog nooit zo verliefd geweest in het begin, het is echt bijna nog nooit voorgekomen dat ik echt verliefd ben geweest… maar S, was zo bloedgeil… hij was geweldig.
Die avonden daarna waren hetzelfde ’ zoenen rondjes lopen lachen naar het meer ’ En op maandagavond besloten we naar Gardaland te gaan. We zijn in zoveel attractie’s geweest en het was zo romantisch.
Soms in een zwembad of in een attractiepark zie je wel eens stelletjes zoenen in de rij… het leek mij zo geweldig om dat ook te doen… en het gebeurde… ik was echt in de zevende hemel…Hij kon niet van me afblijven en ik niet van hem.
De volgende dag gingen s’avond S en ik een rondje lopen, ik hoorde hem een beetje uit enzo. Over zijn vorige vriendinnen enzo… Hij vertelde dat hij aardig veel ervaring had met meisjes, ik vond het best vreemd omdat T me vertelde dat hij dat niet had.
Ik vroeg S of hij na deze vakantie nog door met me wou. En hij vertelde dat hij dat graag wou…
We liepen naar het Gardameer en begonnen daar te zitten en te zoenen.
Hij begon me ruig te zoenen en ik vond het echt heerlijk… Ik kreeg een gedachte om verder met hem te gaan.
En die avond daarop was het ook bijna gebeurt. Hij begon me weer heftig te zoenen en ging met zijn hand in mijn broek…
Ik vond het wel fijn, maar vertelde hem dat ik dit allemaal liever nog niet wou omdat ik hem eerst nog beter wou leren kennen en vertrouwen.
Hij had er respect voor en trok zijn hand weer weg, en we liepen even naar de groep.
Mijn ouders waren ook al op de hoogte van S en mij, en hij kwam regelmatig s’ávonds even een biertje drinken.
Van mijn ouders mochten we nog vaak even met hun mee s’nachts tot een uur of 2 .
Toen S, mijn stiefzus, haar vriendje en ik een beetje op de camping aan het klooien waren stond daar een golfkarretje…
We besloten er in te gaan, en ik drukte prongelijk op gas.
Dat ding begon te rijden en ik was helemaal in paniek.
Nadat we het karretje weer tot stilstand hadden gezet, kregen we alle 4 de slappe lach, wij snel wegrennen voordat die bewaker eraan kwam.
Hij hield me tegen drukte me tegen en muur en begon me te zoenen: ik zei: kom we moeten gaan we worden zo genaait ’
Hij schudde zijn hoofd en zei ’ Ik zal je altijd bescherm ’
Daarna liepen we naar boven en zei hij dat hij me zo snel mogelijk na de vakantie op wou komen zoeken.

Maar de volgende dag: heb ik hem de hele dag lopen zoeken en s’avonds vond ik hem: hij lach op het zwembad met zijn vriend T, het vriendje van mijn stiefzus en 2 meiden : D en F.
Hij deed erg afstandelijk en zei niks… Hij begon een beetje met F te klooien en haar mobiel af te pakken enzo.
Dus ik liep weg in de hoop dat hij me even achterna zou komen maar hij had het niet eens door.
Ik vertelde dit aan mij stiefzus die me voorhield dat ik het maar verbeeld had.
Dus s’avonds gingen we met de groep ons verzamelen bij de receptie, weer zei hij niks, en zat hij druk te praten met F…
We liepen naar het Gardameer, en hij zat daar naast F…
Een stem zei me : Hij vind F leuk.
Toen het begon te stormen rende we allemaal naar een toiletgebouw…
F zag aan me dat ik sip keek en vroeg wat er was.
Ik nam haar in vertrouwen en vertelde dat ik vond dat S raar deed.
Ze zei dat ze met hem gepraat had en hij niet klef wou zijn, en een leuke vakantie wou hebben, en ze vertelde dat de meeste jongens van zijn leeftijd playde op de vakantie.
Ik keek haar aan en een traan onglipte me wat S zag, ik hoorde dat hij met me wou praten maar ik had daar geen behoefte aan als iedereen erbij stond dus liepen we naar de receptie waar ik hem wel apart vroeg. hij begon te zuchten heel ongeintresseertte staan… ik vroeg wat er was en hij begon helemaal te flippen dat er niks was… ik vertelde hem wat F had verteld en hij schreeuwde " F moet haar bek houden ’ en hij stook de middelvinger naar haar op.
Toen liep ie boos weg, een uur later kwam ik hem weer tegen, hij zei niks en van het vriendje van mijn stiefzus hoorde ik dat hij me niet geplayt had en wel verliefd op me was maar dat hij niet meer wist wat ie moest doen
Ik was zo verdrietig dat ik naar huis ben gegaan…
de volgende dag @ het zwembad lag hij daar met F, D en T en hij hield me constant in de gaten.
Ik lag er met nog een andere jongen, maar die was gewoon mijn vriend. Ik lag met hem te zwaard vechten met een tafelpoot toen ik achter me hoorde ’ Sla hem ’ van S.
Ik draaide me ogen en snapte niet waarom hij me in de gaten hield, eerst wou ik zijn exuses.
Die avond gingen we naar huis. Ik kwam F nog tegen die aan me vroeg of ik wat met D had ’ die vriend die bij me op het zwembad lag ’
Ik trok mijn wenkbrauw op en liep weg.
F van 13 bleef de hele avond nog schijnheilig tegen me doen en S gaf me een hand toen ik wegging.
Ik barste in tranen uit… nooit zou ik mijn hart zo snel meer geven aan een jongen dan ik nu gedaan heb.
Ik zat nog geen uur in de auto en kreeg een smsje… van T .
Hij heeft net F gekust.
2 uur later:
Hij zit te kotsten en heeft het halve wcgebouw ondergekots.

Toen ik thuiskwam sprak ik het vriendje van mijn stiefzus even die nog wat langer was geweest:
Hij vertelde dat S even F had geroepen en hij haar een kus van 3 sec op de mond had gegeven. En Dat F later al weer met een andere jongen heeft staan lopen zoenen.
Ook een foto die op F’s camera stond van S en mij, moest ze van S verwijderen.
Nu lees ik ergens een krabbel op hyves dat ze vanavond met zijn 4en dus ( S, T, F en haar vriendin D ) uitgaan. S en T komen donderdag terug en F en haar vriendin D gaan morgen weg…

Wat moet ik nu? ik ben zo verliefd maar hij heeft me zo pijn gedaan?
Zou hij me echt geplayt hebben? Wat moet ik nu doen?:face_with_raised_eyebrow:
Laten stikken?? wat?

Dramaaaa.

En het is me veel te lang.

Uuh, ik denk dat hij inderdaad playt. Vergeet hem, het is moeilijk, maar er zijn genoeg leuke jongens. :wink:

Jij bent weg en hij zoent direct met een ander meisje?
Dan denk ik wel dat hij geplayt heeft !

Lekker uitgebreid :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar uuuhm ja ik denk dat dit voor hem gewoon een vakantie pleziertje was en niet veel meer.

rare gast, vergeten meid, sterkte!

denk dat je idd geplaypt ben :frowning_face:.
en je moet maar zo denken.
het was maar voor de vakantie.
veel sterkte er mee.

Ja iedereen heeft wel gelijk… maar ik was zo verliefd op hem.
En hoorde van zijn vriend dat hij me niet geplayt heeft… moet ik nog contact met hem zoeken?
Donderdag komt hij terug naar Nederland.

Nou als ie zo gaat lopen doen, moet je geen contact meer zoeken.
Als hij je nog leuk vind zoekt ie vanzelf wel contact met jou !

Ps. welke camping stond je? (A)
Ik stond ook bij het Gardameer en ben ook naar Caneva geweest :stuck_out_tongue:

Sorry, te lui om het te lezen :pensive:

Tering, jij gebruikt veel punten.

loooool. Idd (:

Haha ik stond op Piani Di clodia!
Bij L’quercia en Fossalta en Lido in de buurt

@
ps; sorry voor de punten is een gewoonte van me :blush:

Whoa, sorry maar kheb alleen het laatste dingetje even gelezen :stuck_out_tongue:

laat hem gewoon stikken als hij zoveel drama bezorgt dat je deze lap tekst erover kan schrijven.

ik geloof er geen scheet van.
hij heeft je wél geplayt.
hoe moeilijk het ook is meid, ga weg van die ‘er-is-geen-ander-buiten-hem-dat-mijn-hart-kan-stelen’-gedachte…

weetje, liefdesverdriet hebben is kut, en ik weet precies hoe je je nu voelt, maar er zijn meer jongens dan alleen hij, zoek een jongen die dichterbij woont, die stapelverliefd op je word, en jij op hem, die alles voor je over heeft enzo, niet een jongen met praatjes
en verder, vraag aan hem wat er die avond gebeurd is
xx

Je bent 15 en je geeft je hart (zoals je het zelf zegt) aan een jongen die je amper kent? Stom, maarja… Eigen schuld, had je maar niet meteen heel je ‘hart’ moeten geven.
Nu denk je dat je je nooit meer goed voelt of dat er geen andere jongen meer is, maar dat komt wel. (:

Je “gaf je hart aan hem” omdat hij “bloedgeil” was?
Sorry dat ik het zeg maar doe rustig. Het was een vakantieliefde geen echte liefde. Komt nog wel (:

Dat ik dit helemaal heb gelezen! Mijngod! Hahaha.
Afijn, you’re young. Vakanties zijn altijd zo.