Mijn haren.. & fotos

hey… ik wil weer eens iets gaan vragen over mijn haren , ik weet niet of hier een algemen topic voor is , zoja ,laat het dna amar eventjes weten ! :slightly_smiling_face:
Nouja , ik heb dus een bos krullen , en als k ze styl en naar school ga doe ik ze in een staartje als ikop school aankom en ze opnieuw borstel en ut t staartje haal , zijn ze gewoon zacht en mooi , maar bv 2 lesuren later zijn neit niet mer zacht en best pluizig en komt er slag in :rage: Weet iemand van jullie hoe ik kan voorkomen dat ze gaan pluizen en nie meer zacht zijn?

en nog een ding , hoe kan ik goed op foto’s staan als bv een vriendin fotos van me maakt , sta ik er echt vreselijk op , mn makeup zit dan niet ( op de foto en mn haren ook niet ). terwijl he gewoon zo wel zit.
Misschien stel ik me een beetje aan… hahaha !
x

haarlak in je haar sprayen na het steilen. een borstel mee naar school nemen. beter steilen. eerst de onderste laag en dan de bovenste laag ofzo.

je vriendin kan waarschijnlijk gewoon niet goed fotograferen. of je make up en haar zitten niet zo mooi als je denkt.

Haarlak op e brostel doe ik al hahaha ! , ik ga ns proberen , eerst onderste dan bovenste haha.
Ik denk dan dat mn vriendin neit goed kan fotograferen… haha

Algemeen kapseltopic!

Oke dankje ! , ik wouw het eerst ook daar plaatsen maar ik wist het niet zeker!

Hooii lovelifex
hihi Oke ik heb niet zo veel ervaring ermee maar aan de ene kant denk ik dat het aan de borstel ligt… enne je zou een haarlak mee kunnen nemen naar school maar denk dat je dan niet zulk zacht haar meer hebt :slightly_smiling_face:

Ik denk dat het wel meevalt hihi! Gewoon heel veel fotos maken en dan de leukste eruit halen :wink:

dankjewel! , ik zal het morgen eens proberen
hahaha ja op fotos heb ik zoiets van urghh zo zie ik er toch niet uit?
x