Mijn hakken aan naar school

Ik heb gisteren een heel leuk bruin zomerjurkje gekocht. Nou had ik al bruine hakken die ik vaak naar feestjes etc. aandoe maar onder dat jurkje staan die hakken dus echt HEEL leuk. Het probleem is alleeen dat ik dat jurkje + hakken naar school aan wil doe maar ik weet niet of dit wel kan , ik ben trouwens 15 maar de hakken zijn wel 12 cm!! Ik eil het heel graag maar een vriendin van me zegt dat het echt NIET kan gewoon…

Alvast bedankt en upppen mag altijd :stuck_out_tongue:

Ik denk dat 't wel kan? Als het echt heel leuk staat, waarom niet? als jij je er zeker in voelt. En als je goed kan lopen op die hakken zie ik geen probleem?
Misschien kan je een foto posten, dan kunnen we wellicht beter oordelen? :slightly_smiling_face:

doen!

Ik vind dat het prima kan, maar dat hangt voornamelijk af van hoe je er zelf tegenover staat hè :wink:

Als je normaal altijd op platte schoenen loopt moet je erop voorbereid zijn dat mensen er misschien wat van gaan zeggen. Als jij daar dan onzeker van wordt moet je het niet doen; als je het zelf gewoon leuk vindt staan en het minder uitmaakt moet je het doen :slightly_smiling_face:

als jij het mooi vindt, zeker doen!
ik vind dat altijd wel mooi als meiden van die mooie hoge hakken aan hebben met een leuk jurkje erop!
ik wil het zelf ook doen, maar ik heb nog geen hakken gevonden die ik echt helemaal leuk vond, en ik moet er nog op leren lopen, dus ik wacht er nog even mee haha!
maar ik zou zeggen, gewoon doen!

Idd, een foto is wel handig :slightly_smiling_face:

Just do it!

Zeker doen!

Pff, waarom zou het niet kunnen? Gewoon doen als jij dat leuk vindt.

Ik draag ook wel eens hoge hakken naar school, als je er gewoon op kan lopen kan het gewoon hoor.

Zo te zien kan je wel gewoon op die dingen lopen, want je hebt ze ook aan naar feestjes zeg je. Dus geen probleem.

gewoon doen joh.

+ FOTO.

al vind ik wel dat als je een meter 40 bent het raar staat; maar dat zal wel niet.

Als je erop kan lopen zou ik het doen.

Doen, is hartstikke leuk!

FOTO!

Gewoon doen, superleuk!
Waarom vind je vriendin trouwens dat dit echt niet kan?

En ik zou inderdaad ook wel een foto willen zien haha :grinning:

ben nu wel benieuwd naar de combi jurkje + hakken >> FOTO =P

gewoon doen op de dag dat je het minste les hebt, dan hoef je er niet al te lang in te lopen. Dan zul je vanzelf zien dat het heus wel leuk is.

Foto??

Als jij het wil, doe het gewoon!
Ik ben daar gewoon heel makkelijk ik muahaha

Foto??