Mijn haar

Hallo meiden.

Als ik me heb gedoucht en mijn haar is erna droog dan is het heel erg pluizig en statisch en lijkt het net alsof de fohn ontploft is.
Het ziet echt niet uit, vandaar dat ik me altijd het s’avonds douche zodat mijn haren tenminste goed zitten als ik naar school moet.
Maar nu is er vakantie en ben ik dus altijd tot laat weg en dan kan ik me niet meer douche tenminste ik douche niet zo graag laat. En zit mijn haar echt de hele dag zo kut.
Met de fohn wordt het alleen maar erger.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen ?
Speciaal spul wat ik erin moet smeren ofzo ?

Misschien een speciaal serum ofzo?

ik heb precies hetzelfde , nou tenminste.
als ik douche en met nat haar slaap is het de volgende dag zo pluizig en droog. en ik stijl me eigen haar dus dan wordt het nog erger, maar ik doe er meestal een klein beetje wax in , dat zie je niet ofzo. of glad en stijl van andrelon ofzo… xxx

anti pluis shampoo, serum?
mijn haar is door fohnen ook altijd ontplof maar ik style het elke dag ;p

voor het douchen borstelen, tijdens het douchen en na het douchen, en daarna in een vlecht doen :slightly_smiling_face:
dat helpt bij mij :slightly_smiling_face:

Als het nat is, eerst gewoon laten drogen. Het gaat wel pluizen, maar als het nog een beetje vochtig is moet je met een kam er doorheen.
En dan gewoon borstelen (niet als het nog erg nat is !! ).
En als het droog is, moet je mousse of babyolie in je haar doen.
Ik haat dit, dus ik fohn het gewoon (zonder er iets in de doen), en als het helemaal droog is, styl ik het. Dan is het wel een beetje pluizig, maar vééél minder.

Een beetje nat maken zodat het niet meer zo erg pluist en er vervolgens gewoon haarlak of wat gel in spuiten/doen?
En er zijn ook heel veel middelen om je haar minder te laten pluizen.

Drogen met diffuser en niet kammen.

Heb je krullen? Want heel vaak kun je krullend haar alleen borstelen als het nat is, en daarna écht niet meer (dan krijg je dat pluizende haar).

je mag je krullen noit kammen als het droog is dan pluist het enorm hard !
Als je krullen hebt was het kam het en smeer er een klein beetje balsem in en kneed het in je haar niet te veel want dan wordt het vettig , die tip heb ik van een kapper gekregen en mijn krullen liggen nu altijd perfect :slightly_smiling_face:

Ik maak het altijd eerst handdoekdroog, dan doe ik er een serum in dat eventuele pluis tegengaat, dan kam ik het een keer door en laat ik het opdrogen. Ik heb daarna nooit pluis, maar mijn haar is sowieso al redelijk glad. Ik weet dus niet of het werkt bij echt pluishaar.

ik denk dat serum het beste is…

up.

ik heb van dat soort ‘vet’ in vloeibare vorm, daar doe ik 1 pompje van in me haar en tada: weg pluizen!
bij de kapper gekocht.

@ sleepover

Wat voor balsem doe jij er dan in?
En waar heb je de gekocht?(AA)

Heey , dat maakt niet uit welke balsem je gebruikt . Ik heb vandaag mijn aar geassen en heb elseve nutri gloss gebruikt hij is echt wel goed !
Maar de beste shampoos en conditioners zijn die van syos normaal gebruikt ik die maar het flesje was op . x

Ik heb dat ook heeel erg… tja wat doe je ertegen? gewoon alleen even gauw de klitten eruitkammen na het douchen en dan laten drogen.
beetje mouse of serum en dan is t als het goed is redelijk weg.

Ik heb geen krullen…
Ik ga denk ik een serum ga kopen bij de kruidvat weet iemand welke ik dan het beste kan nemen?