mijn haar ..<

mijn haar is iriitant het is niet stijl en niet krul kijk:

http://i28.tinypic.com/2whe6as.jpg

iemand ideen voor wat ik met me haar moet doen :stuck_out_tongue:

wow mijn haar is bijna precies hetzelfde, alleen ieeetsje langer en iets meer slag. maar ik stijl mn haar dus altijd.

sorry maar ik vind 't zo echt al superleuk zitten!:smiley:

Ik heb ook niet stijl en niet krul maar dat maakt me eerlijk gezegd geen zak uit :’)

ja ik stijl ook heel vaak dan ziet het er nog wel een beetje uit maar je moest is weten hoe me pony er soms uitziet ^^ xxD

Zoiets heet slag, en dat is gewoon normaal :slightly_smiling_face:
En ik vind het mooi.

em bijpunten en stijlen?

en een andere broek aantrekken

Ik vind je haar juist super leuk zitten op de foto =D Ik heb ook haar met slag erin, maar dat van mij zit nooit zo leuk als dat van jou.

Zeur niet
Ik heb het wel even erger denk ik.

Ik vind je haar best mooi! Moet niet zo zeuren joh =) Niemand is helemaal tevreden over zichzelf. En er zijn meisjes die pas echt rot haar hebben, krullend maar dan ook nog is pluizig!

zoals ik :pensive:

Het zit idd leuk, ik heb ook slag, wel iets erger nog maar ik ben er nu wel tevreden mee, je zou het misschien juist wat meer kunnen krullen als je het altijd stijlt. Of een rechte pony nemen, of ehm een heel ander kapsel, kort ofso =p ik heb niet echt advies voor je kapsel op dit moment, het is leuk.

Je haar zit leuk!

Maar ja als je het niks vind kun je het altijd nog stijlen. Ik stijl m’n krullies iedere dag.

kijk xD

Laten we even met z’n allen naar je gaan kijken…

Ik heb ook zo’n soort slag & een lok, fohn de voorkant altijd naar binnen.
Is dat btw je eigen haarkleur? Vin ut namelijk niet zo goed bij je passen :flushed: .

kastanjebruin zou wel goed bij je staan denk ik ^^
En je kapsel… zo houden of een keertje stijlen :stuck_out_tongue:

ik ben het eens met gnomelie en fashionkaasje!
het model is prima? ja misschien je pony bij laten groeien
voglensmij heb je niet zo’n groot voorhoofd toch?

Je kan het uitdunnen. dan word het dunner en stijler (nee echt :O)

maar dat ga ik ook doen en wat bijpunten…

en dan zolang mogelijk laten groeien :]

enneh verven is een optie