MIJN HAAR ZIT VAST / CURL SECRET

Mijn haar zit vast in de Babyliss Curl Secret, ik krijg het er niet uit en ik durf het niet af te knippen.

Wat moet ik nu doen??

afknippen. je hebt geen andere keus.

Je kunt misschien langs de kapper gaan met het ding, die hebben misschien wel een idee?

Kun je je haar er echt niet op een één of andere manier niet uitkrijgen? Of openmaken ofzo?

Ook niet als je het nat maakt?

Lading cremespoeling in gooien?

Is je haar er al uit of heb je het afgeknipt?

Ben nou toch wel benieuwd hoe dit is afgelopen :stuck_out_tongue: Ik heb echt alleen maar slechte verhalen over dat ding gehoord, zou hem echt nooit gebruiken, doe mij maar een gewone krultang

Misschien met een klein kammetje of borsteltje?

Mega naar, ik zou iets van olie proberen? Ik weet niet wat je nu allemaal al geprobeerd hebt, maar ik hoop voor je dat het lukt zonder te knippen!

brand je haar dan niet af omdat het toch een soort krultang is en je haar er in vast zit? dan zou ik ook zowiezo geen olie of water oid proberen omdat je dan de tang ook nat kan maken en dat hij dan kapot gaat. ik zou zeggen afknippen of er voorzichtig plukje bij plukje uittrekken.

Hoi jongens!

Even een update na alle stress gisteren. Ik heb mijn haar er uiteindelijk met hulp van iemand uit gekregen door het hele ding uit elkaar te halen en m’n haar eruit te trekken :flushed:

Gelukkig was de schade niet er groot. Hahaha…

Dan zat het echt flink vast :open_mouth: Het is mij 2 keer overkomen bij een ander. Stekker eruit en langzaam eruit draaien. Maar dat lukte bij jou dus niet? Is hij nu stuk?

Nee, hij doet het nog, maar ik denk niet dat ik hem nu nog dagelijks ga gebruiken. :cold_sweat: