mijn haar valt in ''delen''

Ik heb dat ook, maar dan vooral wanneer mn haar vochtig en dus pluizig is. Dus misschien helpt het om op een of andere manier je haar gladder te maken, zodat het niet meer in plukken aan elkaar kan kleven?

Ik heb dat soms ook hoor. Dan is mijn haar gewoon heel zwaar en valt het sluik langs mijn gezicht en over mijn schouders. Is haarlak een idee?

Dit heb ik altijd de dag nadat ik een haarmasker heb ingedaan. Mn haar is dan echt een stuk zwaarder lijkt het.

Hé wat apart zeg. Kom er achter dat ik dat zelf ook heb. Hierdoor blijkt denk ik, dat jij je er vooral zelf aan ‘stoort’. Ik heb ook echt geen idee wat je er tegen kan doen. Behalve accepteren. Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dat gedaan.

De kapper is inderdaad ook mijn advies. Alleen verwacht ik dat er vrij weinig aan te doen valt, omdat je haar zich nou eenmaal zo heeft ontwikkeld.

Ik had dat vroeger heel erg toen mijn haar nig herl veel dunner was dan nu. Dus als het aan de dikte van je haar ligt valt er vrij weinig aan te doen, behalve extensions nemen. Al denk ik dat je haar knippen inderdaad misschien ook wel kan helpen omdat het dan minder zwaar is

Afknippen zou zonde zijn hoor, en ik denk ook niet dat je haar dan opeens niet meer in delen valt. Ik heb dit zelf ook, maar dat komt omdat ik krullen heb.
Dus als ik jou was zou ik een keer doen wat hierboven ook al stond; gewoon je haar een keer na het douchen niet borstelen, aan de lucht op laten drogen en kijken of je niet gewoon veel meer slag/krullen in je haar hebt. Want dat zou de reden kunnen zijn dat het zo valt.
Verder heb ik geen idee wat je eraan kan doen, gewoon accepteren denk ik. Ik vind het er namelijk niet lelijk uitzien op de foto, het ziet er juist gezond uit.