mijn haar valt in ''delen''

Kan het moeilijk uit leggen en heb het ook niet echt eerder gezien maar de laatste jaren vallen mijn haren in delen, alsof het dreads zijn maar dan steil, alsof je haar nat is maar dan droog, en ik kan het 100 keer borstelen maar dat heeft geen zin… en het absoluut niet vet en ook niet te droog, het ziet er gezond uit maar door dat mijn haar zo zit is het best wel ontzettend lelijk en onverzorgd… weet iemand wat ik daar aan kan doen? of iemand die dat ook heeft / een stuk afknippen? terwijl ik dat zonde vind want het is niet stro achtig…

kapper

Hm ik weet niet of je dit bedoelt, maar ik heb inderdaad ook dat mijn voorste plukken echt 2 plukken zijn zegmaar, en niet samenvallen met de rest van mijn haar. Maar dit komt omdat ik pluizig haar + krullen heb, dus de krullen ‘‘plakken’’ samen. Misschien eens vragen aan je kapper?

Je kunt inderdaad het beste naar de kapper gaan om daar advies te vragen :slightly_smiling_face:

ik reageer wel gewoon met mijn eigen account, maar schaam me er op een of andere manier best wel voor? niemand heeft er ooit wat van gezegd maar zoals Rosedaley zegt inderdaad valt dat ook apart maar heb ik geen krullen… wacht zal een foto maken!

O wacht ik weet misschien wat je bedoelt. Heb je dat zeg maar aan de voorkant? Dat als je een pony zou nemen, de pony in twee stukken zou vallen?

nee ik bedoel dit:

( en het is net 2 sec daarvoor geborsteld )

Oké, nee dan heb ik geen idee. Ik zou het toch echt even aan je kapper vragen

hmm, nou iig bedankt voor je reactie :couplekiss_man_woman:
zal inderdaad even langs de kapper gaan.

En je haar is niet vet oid? misschien als je het stijlt of föhnt? Ik vind je haar er trouwens prima en mooi uitzien, maar als jij er last van hebt snap ik dat je er wat aan wilt veranderen :slightly_smiling_face:

dankje & nee het is totaal NIET vet. mijn haar is gewoon precies goed behalve dat het dus in strookjes valt haha

Mijn haar ziet er meestal ook zo uit hoor, niemands haar zit perfect aan elkaar/glad oid… Ik denk dat je het gewoon zult moeten accepteren :slightly_smiling_face:

dit heb ik precies. het enige dat helpt is mn haren steilen en ELKE dag mn haar wassen. het komt denk ik ook omdat ik dun en weinig haar heb

steilen helpt inderdaad, maar wil het niet dood dus dat doe ik niet haha. maargoed ik denk dat ik van de week er toch maar een stuk af ga halen

dank iedereen xxxxx

Ik heb dat ook wel een beetje… maar valt niet zo erg op…

Ik heb dat ook heel erg en ik erger me er best wel aan. Bij mij ziet het er al heel snel slordig uit en ik draag ook extensions omdat mijn haar zo dun is en die doen dat niet…

Volgens mij is dat gewoon natuurlijk hoor. Bij mensen met steil haar zie je het misschien minder goed, maar haar valt in groepjes. Bij slaggend (?) of krullend haar is dit veel beter te zien. Waarschijnlijk heb jij wat meer slag in je haar waardoor het dus meer de neiging heeft in plukken te vallen. Probeer het eens niet te borstelen en doe er wat mousse in na het wassen, misschien heb je zelfs wel erge slag erin?

Maar wat is daar erg/raar/lelijk aan dan? Als ik zo rond kijk heeft zeker de helft van de mensen dat.

Ik vind het er nogal vet uit zien. Maar het is niet heel storend of zo.