mijn haar sliert

halloo, ik heb een vraagje.
altijd als ik uitga, en ik heb mijn haar gestijlt (omdat ik bijna niks met mijn haar kan, het is dun en het zit altijd ontploft). dus ik stijl het heel vaak. maar na een uurtje ofzo gaat mijn haar zeg maar slierten, en dan zit het heel lelijk, en krijg ik allemaal krulletjes. ik weet dus zeg maar echt niet wat ik met mijn haar moet doen want het zit noooooit. alleen als ik het stijl, maarja dat is na 10 minuten alweer weg. sorry als hier al een topic over was, maar ik wil zo graag iets met mijn haar.

alvast bedankt xxx

Advies vragen aan de kapper? Misschien heeft die een oplossing.

ik snap wat je bedoelt! Ik heb dat ook wel eens, gewoon kammen. tenminste dat doe ik. verder heb ik nog geen oplossingen gevonden

@ikheetniethenk ja maar ik heb niet altijd een borstel mee :stuck_out_tongue:

Dan neem je altijd een borstel mee? :blush:
Je hebt ook van die borsteltjes met aan de ene kant spiegel, en de andere kant zo’n borstel die je kan duuwen zeg maar. Kan het niet uitleggen. Kijk maar is bij de etos.

haha,ik neem die dus wel overal mee naartoe.
Upje, want andere oplossingen zijn altijd fijn!

misschien moet je haarspray in je haar sprayen, zodat het stijl blijft?

Haarlak gebruiken (:

En een kam meenemen ja. Bij de kruidvat hebben ze hele handige. Die kun je inklappen. Er zit dan een klein spiegeltje + kammetje aan vast. (:

Haarspray helpt. En anders zware conditioner. Dat houdt je haar zwaar waardoor het ook niet ineens gaat krullen en goed blijft hangen.

En neem een mini kammetje mee?

Ik heb ook altijd een mini kammetje bij me, ook dun haar wat na een tijdje gaat slierten…

Hihi okee bedankt voor de reacties. Ik ga maar eens haarlak proberen! En een mini kammetje kopen. Liefs xxx

Ik heb het een keer aan mijn kapster gevraagd, ik heb dat namelijk áltijd. Ze zei me dat het enige wat je kan doen kammen is : (

Ik heb het soms met m’n pony maar dat is door zweet. Maar ik denk dat haar sliert wanneer 't kapot is.