Mijn haar ontkleuren.

Ik wil dus graag mijn haar een andere kleur geven.
Het is nou lichtbruin, en wil graag blond.
Ik heb veel gelezen over garnier ontkleuring, is dat een goeie ontkleuring?
En hebben jullie ervaring met ontkleuring?
Ik weet dat het slecht is voor me haar, maar ik wil het toch doen.

garnier heb ik gebruikt en was er tevreden over. ik heb het daarna wel opnieuw gekleurd om de gewenste kleur te krijgen en heb er ongeveer een week tussen gelaten.
ik vind niet dat het mijn haar echt heel erg beschadigd heeft ofzo integenstelling tot een andere pot die ik ooit had gebruikt. voelde niet ruw aan mn haar

Ik ben altijd bang voor ontkleurings spullen :’)
Geen ervaring dus

Ganier is goed ja! Je moet in ieder geval alles behalve Syoss gebruiken. :stuck_out_tongue:

Ik heb wel ervaring, ontkleuring is slecht, maar één keertje kan echt niet zoveel kwaad. (:

Ik vind het zelf ook best eng hoor… Maarja als je wat wilt zal ik er wel wat voor over moeten hebben. En de kapper was best wel duur. Dus dan eerst ontkleuren, en daarna verf er over doen?

ECHT NIET DOEN!

best gevaarlijk, en kans dat het mis gaat…

Ja, maar die kans bestaat ook bij het verfen van je haar… Dat het paars of groen word.

Maar hoef je het dan niet meer te ontkleuren?

ONTKLEURING uit de winkel/drogst = Pure shit in je haar geloof me! Ik heb het een aantal keer gedaan, en mijn haar viel er letterlijk uit.
Ik zou als ik jou was voor de volle 1000034829472 % naar de kapper gaan of gwn je eigen haarkleur laten, want je krijgt er spijt van believe me. En blond is nooit zo mooi als bruin.

Mijn eigenhaarkleur is blond, en wou gewoon een keer me haar bruin verfen. Dat had ik dus toen gedaan, en wil nu graag weer mijn eigenhaarkleur. Blond dus. Heb de spullen ervoor al gekocht, moet alleen nog even kijken wie het voor me wil doen.

oh ik wist niet dat dat tegenwoordig een feit was

ik heb het gebruikt, en mijn haar werd dus spierwit. tenzij dat het resultaat is wat je wilt bereiken, niet doen

Ik heb het 2 keer gedaan, het is niet uitgevallen, en niet eens zo dood. Het word gewoon mooi hoor, denk dat jij wat verkeerd heb gedaan ofzo.

En blond is net zo mooi als bruin.

Voor mij dan hihi^^

Dan heb je gezond en sterk haar, maar als je nogal dun haar hebt is het niet zo mooi als eerst. En ik vind Blond net iets mooier dan bruin, dat is mijn mening :slightly_smiling_face: