Mijn haar krult niet meer ): snik

Hoi!
ik zit een beetje met een probleem:
ik heb van mijzelf heel erg gekruld haar, en normaal vond ik dit geen probleem. ik stijlde het ook bijna nooit omdat dat gewoon te veel werk was.
toch besloot ik ergens in januari om mijn haar weer eens te stijlen, na 2 jaar ongeveer. ik heb het toen in 1 week denk ik 3-4 keer gestijld (mét heat protector). hierna vond ik het wel weer genoeg geweest en besloot ik het weer gewoon te laten krullen. maar na het douchen krulde maar een deel van mijn haar terug, voor de bovenste laag. de onderste laag bleef zowel stijl. ik dacht er niet teveel over, en verwachtte dat het na een aantal keer douchen wel weer helemaal terug zou komen. nu ben ik 2-3 maanden verder en het is nog steeds hetzelfde? ): de bovenste laag krult deels, maar op een hele aparte manier, en de onderste laag helemaal niet meer. ik heb echt vanalles geprobeerd, ik heb er een stuk vanaf laten knippen in de hoop dat de krul weer een beetje terug zou komen maar helaas. ik heb ook al 100 middeltjes erin gedaan maar ik heb de hoop nu een beetje opgegeven ):
is er iemand met hetzelfde probleem, of iemand die hier misschien iets op weet?
alvast bedankt!

maar kan dat echt door 3-4 keer te stijlen, dat het zo snel al weg gaat? )’:

Ik denk inderdaad niet dat het aan het stijlen kan liggen hoor… Dat zou me écht verbazen. Is er iets van medicatie dat je moet innemen?

Mss naar de kapper gaan? Gebruik je andere producten/ doe je je haar op een andere manier in model?

hmmm… ik heb van mezelf krullen, maar ik stijl het altijd. In ieder geval al zeker twee jaar, na het wassen fohnen en stijlen. Maar als ik niet stijl, heb ik gewoon weer krullen eigenlijk.

Misschien kun je wat krulshampoo en krulproducten gebruiken. Wat ook altijd helpt is je haar een beetje knippen, als het lichter is krult het makkelijker, dan zijn ook laagjes een goeie optie.

Dat komt door het stijlen. Die plukken zullen zo blijven. Ik raad je aan om je haar niet meer stijlen als je je krullen terug wilt. Het moet echt helemaal uitgroeien. Vooral de plukken voor bij je gezicht. Die zijn heel zacht. En dus weer moeilijk te krullen.

Hmm oke, ja een deel af laten knippen heb ik al geprbeerd maar sommige plukken blijven gewoon stijl ): ik moet het maar gewoon accepteren denk ik…