Hallo,
Ik heb een vraagje… Mijn haar was vroeger echt dik met veel volume en nu is het echt veeel dunner geworden en hangt het maar een beetje langs mijn hoofd. Weet iemand wat ik er aan kan doen
X
Steil je het vaak?
producten gebruiken voor meer volume,
op de kop hangen met je hoofd en veel mouse in je haar duwen…
hoe lang is je haar?
@Brainstew Nee bijna nooit eigenlijk heb er helemaal geen tijd voor ;p
@Blubber net tot aan me tiet zeg maar ( beetje raar om te zeggen xd ) ja dat zal k is proberen dan…
tijdens je puberteit kan je haar nogal veranderen. Dus dik haar kan nu dun haar worden
gebruik je shampoo/conditioner met siliconen? dat kan het slap maken. kijk maar op de ingredienten van je shampoo/conditioner, zijn er ingredienten die eindegen op -one dan zit er silicone in
@llindaaaa nouu kzit volgens mij best aan et einde van mijn puberteit… maar dus als het in de puberteit dunner wordt heb ik voor altijd dun haar ?
@curazychick ohh dat ga k eens kijken weet jij dan toevallig goede shampoos en conditioners ?
ik zie op je profiel dat je 14 bent?
dan zit je nog midden in je puberteit, haha!
@steffiex whaha ja maar zeg maar mijn puberteit is echt heeel vroeg begonnen en ik was ook al heel vroeg ongesteld en zegmaar vroeger had k ook heel veel puistjes en nu zijn ze bijna allemaal weg en kben ook al uitgegroeid volgens de ggd
@Steffiex dus ik dacht miss ben k nu dan aan et einde gekomen ofso xd
hmm kan van heel veel afhangen! kwaliteit van je bloed… gezondheid van je darmen… maar dat is allemaal in orde?
@Niekjuh Als het goed is wel !
Puberteit heeft niet alleen met je uiterlijk te maken.
ingrediënten die eindigen op -cone of -xane zijn siliconen.
Het kan misschien ook komen dat je haar dunner lijkt/wordt omdat er meer haar uit valt dan eerst, dit gebeurd bij sommige vaker als het kouder word
Als het haaruitval is, moet je aan de vitamine b pillen gaan, en eventueel is er speciale lotion voor de hoofdhuid die ook door pro’s aangeraden wordt, die het haarzakje verstevigen waardoor het minder snel uitvalt en sterker wordt.
Kan iemand mij dan vertellen welke shampoo zonder silliconen is en zo ??
Shit ik wil mijn dikke haar niet kwijt >.< Hoop niet dat het bij mij gebeurt.
Ik wil wel dun(ner) haar.
Mijn haar is zo dik…
ik heb hier ook last van. Ik had mooi dik haar. En nu is het dunner geworden. Komt bij mij door haaruitval, dan moet je veel groente en fruit eten.