Hallo meiden. ik heb gisteravond highlights (blonde) laten zetten in mijn bruin kastanje haar. nu is het en dood, en super lelijk! ik heb al schouderlengte haar en ik wil niet nog meer eraf. die highlights zien er zo nu uit:
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ9hoPmVjqUFbWySaa8oJPRo7RvmIKsb-43PmecVPR3kL51_83Q2Q
ik vind het echt vreselijk en eerst had ik nog een dikke bos krulllen. hoe kan ik dit het best oplossen. ik wil zelfs een ander haarkleur erin alleen denk dat het dan nog meer dood gaat…
Eerst even kalmeren en je haar in een staart doen. Het is maar haar tenslotte hè ; ) Dan zou ik naar de kapper (desnoods een andere) teruggaan en vragen wat je moet doen. Je vader is jou niet en ws ook geen kapper, dus die kan er ook niet veel over zeggen toch?
De kapper weet vast wel wat te doen. Ik zou niet zelf gaan klungelen met spoelinkjes en zo, wie weet wat er gebeurt, die kleuren pakken vast heel anders op die blonde lokjes dan op je normale kleur en dan wordt het misschien nog wel erger!
(En moet je in de tussentijd naar school, lach erom en zeg dat er even wat mis ging. Als je er zelf om lacht kan je niet meer uitgelachen worden! - Trouwens, ik zou het zelf ook niet zo verven, maar zoooo erg is het nou ook weer niet.)
Als je het bij de kapper heb laten doen heb je al het goed is garantie. Dus ze zouden het kosteloos moeten goed maken of het geld terug geven. Als ik jou was zou ik anders kijken voor een kleurspoeling of een semi permanente haarverf. Dit is niet zo slecht als haarverf en semi permanente haarverf is zelfs gezond voor je haar. Ik zou even gauw investeren in producten voor beschadigd haar en kijk even voor pure kokosolie (dit kan je als masker gebruiken. Beste masker dat je kan krijgen ).
Als je iets vaker je haar wast met die niet al te goede en beetje goedkope, worden de kleuren al waziger en vallen ze niet meer zo extreem op en ziet het er ook nog leuk uit. En als je dan wast 2x wassen met die ‘goedkope’ shampoo, je zal vanzelf het verf er uit zien gaan. Daarna kan je gewoon weer je normale shampoo gebruiken en zal het er weer leuker uit zien. dit heeft bij mij tenminste wel gewerkt.
xx.
Van blond gaat mijn haar ook dood. Ik verf er dan een paar keer over met een andere kleur, en verzorg mijn haar goed met olie’s en shampoo’s voor EXTRA beschadigd haar. Dit helpt wel. Zorg wel dat je de olie alleen in je punten doet en niet in de haar aanzet.
Emma. Heb je head and shoulders in huis?
Je kan toch verwachten dat blonde highlights teveel afsteken langs bruin haar en dat dat dan een effect geeft zoals op de foto? Ik bedoel, dat is niet meer dan logisch toch? Of ligt dat nu gewoon aan mij?
Ga dan ook gewoon als eerst naar de kapper ipv dat kappertjespelen thuis. Ik heb nu al zovaak gelezen dat het bij mensen zo gigantisch de mist in gaat.
Nu is je haar dood, en wil je er wéér verf overheen gooien. Nou ik wens je succes!
Ga alleen met pakjes voor thuis werken als je er ook echt goed verstand van heb en ook 100% weet waar aan je begint. Hoe breed je de banen moet maken, en waar precies etc.
Laat het een les zijn geweest voor je, en denk volgende keer 2x na of je dit soort dingen bij een kapper laat doen, of zelf thuis gaat doen
verder nu eerst maar goed verzorgen met maskers, je zegt zelf dat je er geen schaar in wilt doen, maar je zal nu een keuze moeten maken. Het is niet en en en en, maar nu of of of. OF weer donkerder haar maar dan wss echt weer een stukje eraf, of je laat het zo en gaat eerst de komende tijd flink je haar verzorgen ( en dan niet 1 weekje maar) Maar ik houd je niet tegen uiteraard, het is jouw haar.
ik moest hier wel een beetje om gniffelen na het lezen van je vorige topic waar iedereen al zei dat het lelijk zou worden :’) als ik jou was zou ik naar de kapper gaan, misschien kunnen die er nog wat van maken
Awel, dan heb je je beslissing om naar de kapper te gaan om dit te laten doen toch niet helemaal doordacht geloof ik? En moet je er nu maar gewoon de gevolgen van dragen.
En omdat je blijkbaar bijna dagelijks naar de kapper gaat, kan je natuurlijk ook niet lang de tijd hebben om hier goed over na te denken, aangezien je midden van deze week ook nog naar een kapper bent geweest om het te laten knippen.
Ja, schadelijk.
Je zegt zelf al dat je haar aanvoelt als stro, en dan wil je gewoon hoe-dan-ook weer met zooi over je haar heen. Waar the fuck ben je mee bezig. Pak dan gewoon gelijk die schaar.
Maar je doet maar, ik ga me alvast voorbereiden op een nieuw topic van je dat je haar helemaal naar de maan is, en met borstelen hele bergen afgebroken haren meeneemt, en alsnog niet naar school durft.
jeetje jij wil ook niet naar advies luisteren :’) als je je haar helemaal wilt verneuken moet je er vooral nog een kleurspoeling over heen gooien
ik hoop niet dat je volgende week een topic aan maakt met
“help al mijn haar moet er af” maar het zal me niks verbazen
Hahahahaha +1
Oh lol ik paste mn bericht aan, maar had die van octopus garden niet gelezen. Zelfde mening!
jezus alweer een topic van dat kind
http://bearsharkaxe.com/wp-content/uploads/2012/06/you-dont-say.jpg
Nee, we moedigen je allemaal aan om t nog heel veel te gaan verven vandaag, ook meerdere keren voor een mooier resultaat.
ik heb deze week meerdere topics over dit onderwerp voorbij zien komen dus ik weet niet meer wat ik moet geloven. bovendien kan het haar na 1x blonde plukjes echt niet dood zijn.
my god…
krullen en een bob? moet je wel het juiste gezicht ervoor hebben anders krijg je een heel dik hoofd
ga naar de kapper. wij kunnen je niet helpen tenzij iemand hier kapster is maar alsnog…ik vind je haar wel grappig en leuk staan hoar