Mijn haar halflang/kort laten knippen? Wat zal ik met mijn haar doen?

Hoi allemaal,
ik ben een meisje van 13 jaar en heb lang donkerblond tot bruin niet heel dun haar, 25 cm vanaf mn kin.
N zit ik al een hele tijd te dubben of ik mn haar tot 5 cm over mn schouders zou laten knippen, of iets korter, zodat ik het kan doneren. Of het zo te laten. Ik weet het niet. Hebben jullie ideeen of suggesties?
Alvast dankjewel!!

Hey!
Wat ik altijd heel mooi vind met lang haar is lagen erin en aan de voorkant wat korter, dat het vanaf je kin steeds langer word. Twee voorbeeldjes van wat ik bedoel:

http://www.freebits.nl/images/884langhaar.jpg

http://www.freebits.nl/images/322langhaar2.jpg

Dat zou ik echt zo geweldig van je vinden.
Echt dapper en meelevend :slightly_smiling_face:
Ik vind idd net als hiervoor al gezegd werd aflopende laagjes heel mooi :slightly_smiling_face:

Laagjes staat indd heel leuk. Maar wel oppassen dat je ze niet te kort laat knippen als je ook vaak een staart/knot in wil tenzij je losse plukken in je gezicht wilt

Idd, de tip van crystalfire vind ik heel goed! Ik heb mijn haar in laagjes laten knippen en ik had net van die vervelende korte plukjes als k een staart/knotje maakte… -__-

X

Je kunt het aan de voorkant idnerdaad wat langer laten, geen echte bob maar meer halflang assymetrisch. Dat is wel gaaf!

heb hier dus ook over getwijfeld en ben zo blij 't niet gedaan te hebben. Niet tegenover donatie ofzo, maar gewoon, over m’n haar. Doneren wil ik pas doen als ik gewoon ècht heel lang haar heb. Ja ik denk hierbij ook aan mezelf, want ik heb m’n haar gehaat toen ik 't had kort geknipt een jaar geleden. Nu wilde ik 't weer doen maar ik ben zo blij dat ik ben tegengehouden. :upside_down_face: :upside_down_face: Maar ik vind 't juist heel leuk. Ik twijfel nu nog een keer… Maar denk toch dat 'k niet ga doen. =))
Succes met je beslissing. =))

Ik heb al eens laagjes gehad, en daar had ik altijd last van bij een staart, dat is dan dus niet zo’n goed idee voor mij. @Aranka ja, dat ziet er wel leuk uit! Ik ga vanmiddag even langs bij een kapper die je haar kan laten doneren, dan zal ik het daar even vragen en informeren

Ik ben zonet naar de kapper geweest, en die zegt dat ik het nog een halfjaar moet laten groeien om het te laten doneren :bored: Ik wil mijn haar niet korter dan mijn schouders, dus ik denk dat ik ong een halfjaar ga wachten, vooruit dan maar :wink:

Ik heb zo gehuild toen ik mijn haar kort af liet knippen :cold_sweat: Nutteloze toevoeging, laten we hier maar een up van maken.

upje