Mijn haar groeit niet !

hallo ik wil echt lang haar maar mijn haar groeit bijna niet ):
ik durf ook niet naar de kapper te gaan want ik ben bang dat die er weer een heel stuk af doet ;s
heeft iemand tips ofzo ? (:

Er is al een topic over hoe je je haar sneller kunt laten groeien :slightly_smiling_face:

ehm ja, enige optie is naar de kapper gaan denk ik , ook al wil je dat niet…
zelf heb ik lang aziatisch haar, maar als ik niet steeds de puntjes er niet vanaf laat knippen, groeit het niet echt goed, want dan heb je nog de dooie haarpuntjes :slightly_smiling_face:

conditioner shampoo speciaal tegen stro haar

idd, eerst nu een keer naar de kapper gaan zodat de dode puntjes eraf zijn, en dan gewoon heel goed blijven onderhouden… maar voord de rest kan je dr geloof ik niet heel veel aan doen.?

ohja, btw
als je een goede shampoo nodig hebt tegen dooie haarpuntjes helpt die van dove oil care shampoo heel goed:) , zelf gebruik ik m ook

je moet echt gezond gaan eten.
dat helpt echt
je kunt opzoeken op interent welke stoffen jij nodig hebt.
ik had twee jaar terug een bob en nu is mijn haar tot mijn kont.
aleen maar door de juiste voedingsstoffen binnen te krijgen.
en veel water drinken en ik sport heel veel dat helpt echt.

Meet je het elke dag dan of zo XD

ooh dankjewel ik ga het zeker proberen (;

Zeggen bij de kapper dat je er echt maar een heel klein stukje af wilt schijnt ook nog wel is te helpen.

Die manieren om je haar sneller te laten groeien werken meestal gewoon niet. Het enigste wat je kunt doen is je haar goed verzorgen en gezond eten. En af en toe de dode gespleten haarpunten van je haar af laten knippen.

Het ligt bij iedereen anders hoe snel je haar groeit. Daar kun je niks aan veranderen. Gewoon je haar goed verzorgen en geduld hebben.

Hmm, vriendinnen van mij zweren bij vitamine B slikken.
Daar schijnt je haar heeel goed van te groeien.
Zelf doe ik er niet aan, hou niet zo van pillen slikken enz.

Je moet trouwens echt wel eerst naar de kapper voor je dooie puntjes, je kan nog beter kort haar hebben dan dood haar.

vitamine B!

zoek vitamine snoepjes met vitamine b12 vitamine b12 is een stofje dat je haar en nagels laat groeien. en je huid gezond blijft

cornflakes!

Je haar kan ook op een lengte komen waar het niet meer groeit toch? Ik bedoel je hebt bijvoorbeeld haar tot halverwege je rug en het word niet langer, dan zit daar toch je dode lengte? Tenmiste vroeger heb ik zoiets gehoord bij de kapper x] Maar als je haar tot op je schouders is moet het nog wel groeien haha.

Gebruik even de zoekfunctie: http://www.google.nl/sear…site%3Aforum.girlscene.nl

Dan krijg je bv. topics als deze: http://forum.girlscene.nl…eien/list_messages/117719