mijn Haar drama

Helloguys.
Ik was vanmiddag naar de kapper geweest en toen hebben ze mijn bruine lokken geblondeerd kleine plukjes maar nu is het reflector-op-je-trapper-van-je-fiets kleur. en je ziet het amper maar als ik mijn haar vast doe heb ik zo’n stinkdier streep over mijn hoofd. Ik heb @#&$&# 46 euro moeten dokken voor die krengen en nu ben ik diep ongelukkig want het is lelijk.

wat moet ik doen?

(voor de mensen die vinden dat ik zeik, sorry dan ^^)

Ga terug naar de kapper, en ga zeggen dat het niet is wat jij had gevraagd en voor hebt betaald?

misschien is het nog niet zo erg. Heb je een foto?

teruggaan. ze moeten het dan naar jou zin maken. anders raken ze een klant kwijt, geloof me… dat is niet wat kapsalons nu willen.

ga terug, zeg wat je ervan vind en dat je je geld terugwilt, of dat ze het moeten fixen. Als ze eht neit doen, moet je een hele scene van maken in die kapsalon. ( en hopen dat er mensen zijn die het kunnen horen)
Dan doen ze het denk ik wel, want dan zijn ze bang dat ze klanten kwijtraken

^^.)

Heel erg bedankt, mijn moeder zei ookal ga terug dan, ik ga wel mee. Maar ik dacht ja daaag geen zin in een dik drama (ookal heb ik lopen janken zitten) maar nu denk ik inderdaad dat ik gewoon terug moet en daarna er nooit meer heen ga. haha

echt super bedankt!

na een tijdje (ong 2 weken ofzo) vervaagt de kleur ook.
&anders als je er echt mee zit; idd teruggaan!

Teruggaan, ze moeten het gewoon doen zoals jij het wilt.

teruggaan! ik ga over 2 weken in mijn bruiine haar blonde plukjes nemen en ik ga neit weg zonder goed resultaat!