Mijn h&m bestelling&jullie mening!

http://shop.hm.com/nl/sho…pt=DAM_YTT_JAC&shoptype=S
5e jas in het grijs!
xxxx

Ehh?

Ja dat werkt niet he. Ik krijg allemaal jassen te zien.
Post een foto hier.

ik zie gewoon een pagina met jassen maar waarom moet je onze mening weten over iets wat jij wilt bestellen?

Wss is ze onzeker.

Haha ik ben echt totaal niet onzeker ik heb hem al besteld maar ik ben gewoon nieuwsgierig en het is de 5e in het grijs! <3

Oh, die stond toch in de catalogus in het zwart?

Ik vind m niet zo mooi, vanwege de bontkraag.

hij is wel oké, alleen vind ik zo’n lange jas echt lelijk. zo potloodventerig.

ooooh die vind ik ontzettend mooi!

Bontkraag kun je eraf halen :wink:

@yoniii same as me!

Waarom zouden wij je bestellingen moeten beoordelen?
Koop wat je mooi vindt er daarmee uit.

Jeeeeetje, mensen. Dit forum bestaat zo ongeveer uit meningen, ze wil gewoon weten wat we ervan vinden!

Nou, ik vind hem iig hartstikke leuk. Ook leuk dat je die bontkraag eraf kan halen, want ik vind het wel leuk mét, maar zonder is ook leuk met een grove sjaal ofzo, en zo kan je nog een beetje afwisselen.
Hopen dat die goed past en je hem leuk vind! (:

Waarom?
Nou kijk girlscene is een site waarop heel vaak staat wat girlscene ervan vind en vervolgens schrijft iedereen hun mening op dus waarom als ik er bij schrijf dat jullie je mening erbij zouden kunnen zetten krijg ik dan zoveel commentaar?
Punt.

Het is wel een leuke jas, alleen vind ik de bontkraag niet zo mooi.

Dankje! eindelijk iemand die het wel begrijpt,heelveel mensen denken gelijk dat ik onzeker ofzo ben ik bedoel girlscene is een en al meningen en ik ben gewoon nieuwgierig! :slightly_smiling_face:
Ik hoop ook dat ie past en leuk is! :grinning:

ik zou hem leuker vinden zonder de bontkraag (want ik hou echt niet van nepbont, laat staan echte) maar verder vind ik 'm zeker mooi!

Groot h&m topic